Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bitch schreef:Een zadel waar je nieuw 2300 euro voor hebt betaald, en 2 jaar oud is, doe je niet weg voor 900 euro. Dat is het banketstaaf met zeer jonge zadels verkopen, je moet er maar net iemand voor vinden die het het ook waard vindt.. Maar als het zeker te weten past.... zou ik niet zo twijfelen..
sarosxx schreef:Passier GG extra
Topkwaliteit dressuurzadel met diepe zit en keilkussens.
€ 2430.00
Bij divoza
Maar een KN kost daar 1549. Niet dat ik een zadel bij Divoza zou kopen maar vind het altijd wel makkelijk om te vergelijken.
Bij ruitershop Boxmeer hebben ze ook wat afgeprijsde zadelswaarschijnlijk zijn het zadels die ze gebruikt hebben om te passen maar misschien een tip. Zo zijn er vast meer winkels die leuke aanbiedingen hebben. Heb je wel een nieuwe
![]()
PASSIER Gr. Gilbert € 1995,00
voor € 1495,00
PRESTIGE Top Dres € 1750,00
voor € 1150,00
x__laura schreef:Bedankt iedereen voor de reacties!
Ik heb er vandaag naar gekeken en het is geen Extra. Het staat er niet op (staat gewoon Grand Gilbert), echt diepe zit en keilkussens heeft het zadel niet, dus het zal wel de gewone zijn. Ik woon wel in België, ik weet niet of er een verschil is tussen de prijzen in Nederland en België, maar zo enorm zal dat wel niet zijn zeker? Nu, mijn zadelmaker (die ik echt wel vertrouw, zij is niet het type dat liegt om te verkopen, dan had ze mij al lang een nieuw zadel van bij haar aangesmeerd) zei wel dat een nieuwe echt zo veel kost. Maar nu twijfel ik toch, want als ik hoor dat op sommige plaatsen een nieuwe 'maar' €1900 kost, dan is dit toch niet zo'n goeie koop als ik eerst dacht...
Nu ja, ik heb het zadel tot woensdag om te proberen, ik zal zien of ik er dan nog afscheid van kan nemen, want het rijdt toch wel geweldig!
zydeco schreef:hoelang ben je al aan het kijken voor een goed zadel ?