Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
A_n_n_e_ schreef:ik wil denk ik de singel van HH met gel, en wat elastiek bij die dingen waar de singelstoten aan vast gaan(weet even niet hoe dat heet) heeft iemand daar ervaring mee?
bromfiets schreef:Tipje: Er bestaan ook singels die helemaal van elastisch meteriaal zijn (het merk is onderdeel van de Silverlinde). Die vind ik persoonlijk praktischer dan de singels met een stukje elastiek. Als je die namelijk wat strakker aan moet singelen kan het gebeuren dat de gespen boven het beschermende materiaal uitkomen en alsnog gaan schuren
Joto schreef:Ja, Dit werkt super op paarden met een beetje zadeldwang. En het zadel schuift ook minder (vind ik zelf)
MI1990 schreef:A_n_n_e_ schreef:ik wil denk ik de singel van HH met gel, en wat elastiek bij die dingen waar de singelstoten aan vast gaan(weet even niet hoe dat heet) heeft iemand daar ervaring mee?
heb daar geen ervaring mee, maar het lijkt me in iedergeval voor het paard erg lekker zitten met dat gel
Girlgamer schreef:Ik heb sinds kort een thorowood singel met elastiek. Echt super fijn en het werkt er perfect. Ik kon eerst wel 3 keer aansingelen voordat hij goed zat en nu zit hij meteen goed.