dat is bij mij eigenlijk verschillend.. ik probeer de dekjes te vergelijken met wat ik er thuis op heb liggen .. ik denk dat het ook per merk verschillend is..
Ik heb een langere tijd wedstrijden gereden met een e-pony en voor charbrakjes heb ik altijd full gebruikt omdat cob toch net iets te klein oogde! Maar het ligt er natuurlijk ook aan hoe het valt, net als met kleren
Silence
Full Misschien is dat op die foto wel een groter Inch zadel dan ik heb. Ik het 16,5. Daaronder paasen mijn dekjes altijd goed. Cob is idd echt te klein, Full is gewoon perfect
Het ligt er ook nog aan wat voor een soort zadel je hebt. Ik gebruikte op mijn vorige bijrijdpony altijd maatje full, ze was slechts rond de 145 groot maar onder het zadel paste geen kleiner dekje.
Ik vind Full op mijn paardje weer zo groot. Cob gaat even goed. Heb zelfs een ponydekje maar dat is echt klein. Qua dekens heb ik een 185 en een 175 maar de 175 is wel krap.
Ik rijd een grote D-pony, daar heb ik altijd een full op liggen. Een kleinere maat past niet zo mooi. Het ligt natuurlijk ook aan de omvang van je pony (die van mij is vrij breed) en aan het type dekje, maar ik zou als ik jou was gewoon voor een full gaan.
ik heb maat cob voor mijn e-pony van 1.52 die van br. ik heb ook wel eens een wat langere maar dat ligt dan aan het merk. dekens heb ik van de meeste merken maat 185 maar andere weer 175 net wat bij je pony past dus.