Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kaatje77 schreef:Ben benieuwd naar reacties van mensen die van wol naar flair zijn gegaan en eventueel andersom, laten we die keus vooral niet vergeten.
paardfysio schreef:ben eigenlijk benieuwd waar je de clinic hebt gezien en wie die gaf.
lijkt mij erg interessant..
Alvast bedankt
o, ja ik krijg binnenkort een wow en kan je dan wel vertellen hoe mijn ervaring is.
Zahlina schreef:Zweeloo is een klein gehucht midden in drenthe maar ben bereid om te reizen alleen werd Engeland mij een beetje te gek om mijn zadel naar toe te sturen.
fiandor schreef:Als ik het zo hoor, was de clinic van Stal Mireille.
Ir111 schreef:Zahlina schreef:Zweeloo is een klein gehucht midden in drenthe maar ben bereid om te reizen alleen werd Engeland mij een beetje te gek om mijn zadel naar toe te sturen.
Dat treft, in Drente zit iemand die het inbouwt. Ken jij zadelmaker Van Triest oid? Schijnt een bekende in jouw regio te zijn. Weet niet of hij het zelf doet maar hij heeft volgens mij iemand opgeleid die het wel doet (die in omgeving Zwolle zit).
Nikka schreef:Ik heb 3 zadels met flair en elk paard waar het voor is is enorm vooruit gegaan qua beweging. Enige 2 nadelen voor mij zijn: je zadel is op een specifiek paard aangepast en kan niet op een ander paard en ik vind het wat moeilijker om goed stil te zitten. Dat komt omdat het paard meer beweging onder mij geeft en ik denk dat het zadel door de verende boom en de lucht wat instabieler is. Ik vind het op dit moment wel de beste oplossing voor je paard.