Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sodeletuut schreef:Dus het is niet beter voor haar rug om er iets zachts onder te doen?
KsVrPy schreef:Gewoon een dekje.![]()
En die hoeft echt niet superdik te zijn hoor.
Sodeletuut schreef:Dus het is niet beter voor haar rug om er iets zachts onder te doen?
eilleen333 schreef:Je kan een zadel sowieso niet passend maken/kopen zonder dat het op het paard gelegen heeft oid. Ik zou een zadelpasser langs laten komen. Die rekenen vaak toch geen voorrijkosten als je een zadel afneemt. Ik weet niet waar Haren ligt, maar Den Beste is erg goed. Hij zit ergens bij Harderwijk in de buurt geloof ik.
daantjuhhh schreef:eilleen333 schreef:Je kan een zadel sowieso niet passend maken/kopen zonder dat het op het paard gelegen heeft oid. Ik zou een zadelpasser langs laten komen. Die rekenen vaak toch geen voorrijkosten als je een zadel afneemt. Ik weet niet waar Haren ligt, maar Den Beste is erg goed. Hij zit ergens bij Harderwijk in de buurt geloof ik.
Haren ligt ongeveer 6KM onder Groningen, dus dat lijkt mij een behoorlijk eind.
Ik zou denk ik naar Divoza gaan en misshcien een kennis meenemen die verstand heeft van zadels (ook Divoza heeft toch een passervice?)
eilleen333 schreef:daantjuhhh schreef:Haren ligt ongeveer 6KM onder Groningen, dus dat lijkt mij een behoorlijk eind.
Ik zou denk ik naar Divoza gaan en misshcien een kennis meenemen die verstand heeft van zadels (ook Divoza heeft toch een passervice?)
Vergeet dan niet je paard mee te nemen. Van zo'n afstand kan je nooit zien of hij past. Of je moet hem kunnen ruilen als hij niet past, maar de kans dat je in 1 keer een zadel mee neemt dat past, die is erg klein. Vrijwel gelijk aan 0...
daantjuhhh schreef:Het is niet voor niks een passervice..
Zonder paard heb je geen passervice
Lijkt mij meer dan logisch