Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
volgens mij komt de achterkant wel omhoog nicky_f schreef:ik weet het niet zo goed,
maar een passend zadel is wel belangrijk
volgens mij komt de achterkant wel omhoog
DresslOver schreef:Ik TeM even, dit staat verkeerd.
Flew schreef:Als je denkt dat het zadel niet past, niet ermee rijden en er iemand naar laten kijken die er veel verstand van heeft (zadelmaker). Al is dat in jouw geval misschien wat lastig. Idee om met de eigenaar te overleggen?

De bedoeling van het bandageren is, niet alleen vanwege 'de mooi' waar veel mensen het om doen, maar ook ondersteuning. Het paard krijgt dat nu dus niet.

JoyCiej007 schreef:Dit zadel past inderdaad echt niet. Ga niet zomaar zelf op zoek naar een ander zadel, ook de eigenaar niet zomaar laten doen, maar laat een goede zadelmaker komen om diverse zadels te passen.
Daarbij wil nog even de tip geven: de manier waarop jij de benen van je paard hebt gebandageerd, werkt eigenlijk totaal nietDe bedoeling van het bandageren is, niet alleen vanwege 'de mooi' waar veel mensen het om doen, maar ook ondersteuning. Het paard krijgt dat nu dus niet.
Daarvoor moet je de kogel ook mee bandageren
Blijkbaar heb jij nog niet zo'n goed idee hoe je moet bandageren. Niet erg, maar ga dan alsjeblieft geen bandage's gebruiken, dat doet 10x meer kwaad dan dat het goed doet
óf een ervaren iemand met bandages even om 'bandageerles' vragen, óf gewoon geen bandages gebruiken
Zo doe ik het idd zelf ook, áls ik het al doe trouwens, want ik ben voornamelijk actief in de mensport en daar zijn bandages maar gevaarlijke ondingen in veel situaties