ps: ik bedoel dus geen vliegendeken (die heb ik inmiddels kunnen vinden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nibbit schreef:Een uitrijdeken voor een ongeschoren paard vind ik als ik eerlijk mag zijn een beetje overdreven....
OneDesire schreef:Een losse hals zweetdeken zou idd een idee zijn. Alleen die heb ik ook nog nooit gezien
rohotje schreef:ik heb geen uitrijdeken met hals, maar wel een uitrijdeken met borststuk. Het is een gewone wollen deken, alleen dan met zadeluitsparing.
Mummie schreef:Ik denk, als het alleen om het uitstappen gaat, dat je net zo goed een gewone hals deken op kunt doen zonder uitsparing. Ga je er toch gewoon boven opzitten en weet je zeker dat je paard het warm genoeg heeft.
Iorrr schreef:Mummie schreef:Ik denk, als het alleen om het uitstappen gaat, dat je net zo goed een gewone hals deken op kunt doen zonder uitsparing. Ga je er toch gewoon boven opzitten en weet je zeker dat je paard het warm genoeg heeft.
Haha dat bedoelde ik dus ook!
Iorrr schreef:Gewoon een zweetdeken met hals dan..? Zonder uitsparing wil prima hoor! Doe ik ook altijd gewoon over het zadel heen en dan wel je voeten in de beugel natuurlijk!
Mummie schreef:Ik denk, als het alleen om het uitstappen gaat, dat je net zo goed een gewone hals deken op kunt doen zonder uitsparing. Ga je er toch gewoon boven opzitten en weet je zeker dat je paard het warm genoeg heeft.
Ezumii schreef:Ik weet zeker datdie dekens er zijn wat jij wilt hebben, heb ze al vaak langs zien komen.
Heb nu geen tijd voor je te zoeken maar zal vanavond eens kijken.