Even een foto ff geleend van een bokker.
Ik had dit dekje al een keer eerder gezien, en toen dacht ik dat is wel wat voor mijn paard

Weet iemand van welk merk het is?
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
0mandy0 schreef:Hoi! Ik heb hem toevallig ook deze dekjes waren te koop op paard en koets in een pakket daar zat in: Dekje full dressuur, 4 bandages, halster en touw! Dit was voor een prijs van 30,-! Het merk van het hele pakket is S&K! Ik heb ze verder nog nergens gezien als alleen daar! Groetjes Mandy
0mandy0 schreef:Hoi! Ik heb hem toevallig ook deze dekjes waren te koop op paard en koets in een pakket daar zat in: Dekje full dressuur, 4 bandages, halster en touw! Dit was voor een prijs van 30,-! Het merk van het hele pakket is S&K! Ik heb ze verder nog nergens gezien als alleen daar! Groetjes Mandy
__Shannon schreef:Ik vind hem ook heel erg gaaf,
Je hebt ook een shabrakje van Eurostar die ook dat motief heeft,
met die strepen zeg maar, en dan burberry in het midden,
Die is ook eeeerg gaaf, maar er hangt ook een prijskaartje aan van 54,-
Marcella_M87 schreef:Nee die blauwe is anders, dat is de gewone burberry, niet zoals die foto van de TS.
bromfiets schreef:Marcella_M87 schreef:Nee die blauwe is anders, dat is de gewone burberry, niet zoals die foto van de TS.
Is wel hetzelfde merk en soort, alleen een andere kleur
x_Marr schreef:Sorry, heb het antwoord niet, maar waar zie jij die site's van de kraampjes op de site?
Marcella_M87 schreef:Nee die blauwe is anders, dat is de gewone burberry, niet zoals die foto van de TS.