ik denk persoonlijk dat het op zwart niet geweldig staat...wat betreft de verkoop, heel goed zoeken denk ik, omdat het uit de wintercollectie van vorig jaar is...
Ik denk datie wel mooi is op zwart hoor. Waar hij nog te koop is weet ik niet. Ik had tijdje terug een site gezien waar ze die nog verkochten, zal even kijken voor je.
Laatst bijgewerkt door Surion op 17-09-07 17:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik vind deze collectie mooier Heb net de winter jas gekocht, vest ga ik bestellen en over 3 weken komt het halster, sjabrak en transportbeschermers binnen en haal ik het direct op Helaas niet het touw..
Ik heb net vandaag de outdoordeken binnengekregen. Hij kostte maar 75 euro en ik had toevallig een nieuwe deken nodig, dus dat kwam goed uit. Ik vind het echt een super leuke deken Nu maar hopen dat hij ook past.
Daar had ik hem vorig jaar. Toen kreeg ik een fabrieksfoute deken. Ik wou toen de deken in de goede maat, maar ze hadden niks meer. Denk dus niet dat ze ze opnieuw hebben gekregen omdat het collectie van vorig jaar was.
dit is mijn paard met de slate black stal deken ley niet op de vieze vlekken mn paard is nogal een smeer poets ik vind hem persoonlijk mooier op een zwart paard, het is een mooi gemaakte deken ,maar ik vind hem eigelijk te licht en heb er zelfs over nagedacht hem weg te doen..