Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
sigrid1182 schreef:Ja, veel mensen doen het voor de mooi. Is niks mee natuurlijk, maar vraag je zelf wel eerst af wat de werking is. Ik vind het ook zo onverantwoord dat mensen met bontjes rijden terwijl het zadel er alleen maar slechter door op het paard gaat liggen. Maar dat is offtopic. sorryyep daarom heb ik em ook niet te strak....er kunnen ruim 2 vingers tussen.....
het valt mij wel op dat heel veel mensen de neusriem zo verschrikkelijk strak hebben zitten.....
Judje schreef:Tja, ik ben er niet zo van.
Eigenlijk moet je paard zonder ook gewoon goed lopen. Hoe minder hoe beter, toch?
En daarbuiten: het mooie? Ik vind die dingen echt zoo lelijk gewoon, maarja, dat is weer wat anders.
AaronYve schreef:Als je het voor de mooi doet zie Ik toch liever een brede gecombinneerde neusriem, maar als je hem gebruikt waarvoor hij is en het werkt zou ik hem gewoon blijven gebruiken.
En als er idd niks is met het paard en jezelf en je hebt het idee dat dit de oplossing is waarom niet dan?
Judje schreef:Tja, ik ben er niet zo van.
Eigenlijk moet je paard zonder ook gewoon goed lopen. Hoe minder hoe beter, toch?
En daarbuiten: het mooie? Ik vind die dingen echt zoo lelijk gewoon, maarja, dat is weer wat anders.
DublinJ schreef:Misschien een beetje domme vraag maar wat is precies de werking/effect van een mexicaanse neusriem???
Vind het zelf ook erg mooi ook in de dressuur. Maar denk niet dat het bij elk paard mooi staat. Bij een ranker hoofd vind ik het mooier dan bij bvb een ramshoofd