Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Lynn_Nikita schreef:en als je dat doet erbij blijven, zou veel te bang zijn dat ze afzakken
lonnie schreef:sorry hor maar warmhouden daarvoor zijn peesjes, pijpkousen ed echt niet geschikt voor, puur voor de bescherming, dus vind het een beetje onzinnig. bovendien, als ze swinters buiten staat, kan ze beter 'bloot' buiten staan dan met die dingen, denk aan al dat zand dat gaat schuren enzo. Mij lijkt niet dat een paard zo snel koude benen krijgt hoor
lonnie schreef:sorry hor maar warmhouden daarvoor zijn peesjes, pijpkousen ed echt niet geschikt voor, puur voor de bescherming, dus vind het een beetje onzinnig. bovendien, als ze swinters buiten staat, kan ze beter 'bloot' buiten staan dan met die dingen, denk aan al dat zand dat gaat schuren enzo. Mij lijkt niet dat een paard zo snel koude benen krijgt hoor
Somebitch schreef:Ik had al voor 10 eruo bij de ruitersportzaak pijpkousen!
Zeker géén peesbeschermers gaan gebruiken voor de achterbenen. Ze hebben niet voor niets de pijpkousen & strijklappen uitgevonden
Cardy schreef:het zorgt er wel voor dat er niet zoveel wind tegen de benen komen, het is ook niet bedoeld dat ze helemaal ingepakt staat.. Maar houd net dat extra wind tegen.
Maar jullie kunnen dat blijven zeggen, ik weet dat het goed bedoeld is, maar ik weet denk wel wat het beste is voor me paard.