Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
christel82 schreef:die opleiding heb ik idd gezien ja, maar ik vind m behoorlijk prijzig voor een eenjarige opleiding. Ik zou graag willen weten of er ook cursussen zijn, die je iets leren over hoe een zadel hoort te liggen, wat voor problemen er kunnen zijn etc.
Judje schreef:Het inschrijfgeld bedraagt eenmalig € 50,00.
Het collegegeld voor de gehele opleiding bedraagt € 2350,00. Dit is inclusief studieboek en syllabus, examengeld, koffie/thee en lunch. Betaling in termijnen is mogelijk.
Dat is inderdaad een hoop geld he! € 2400!!
Waratje schreef:Judje schreef:Het inschrijfgeld bedraagt eenmalig € 50,00.
Het collegegeld voor de gehele opleiding bedraagt € 2350,00. Dit is inclusief studieboek en syllabus, examengeld, koffie/thee en lunch. Betaling in termijnen is mogelijk.
Dat is inderdaad een hoop geld he! € 2400!!
Een beroepsopleiding kost nou eenmaal geld. Om eerlijk te zijn valt het me nog wel mee. Het is een bedrag om het niet puur voor de lol erbij te willen doen, maar ik denk ook niet dat die opleiding zit te wachten op zulke lesklanten.
Since1983 schreef:Is de opleiding ook interessant wanneer je ze niet professioneel gaat toepassen?
Ik bedoel, heb je er wat aan om op je eigen paarden/zadels toe te passen?
Of heb je toch nog steeds een zadelmaker nodig om aanpassingen te doen e.d.?
Ik zou de opleiding graag volgen, maar vanuit België is het een heel eind...
Gelukkig heb je niet zo gigantisch vaak les.
Ullwinn schreef:Het is een opleiding tot zadelpasser Germie, niet zadelmaker (dat leer je niet in een jaar)
Het is wel een officieel erkende HBO opleiding