Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Kentaur is iets goedkoper rond de 1200, Knight Rider was vergelijkbaar...
Zit is redelijk diep, wrongen zijn ook redelijk aanwezig. Hij is net wat duurder... Al moet ik zeggen dat hij bij sommige online shops wel goedkoper is, maar dan heb je natuurlijk niet dat ie aangemeten wordt... 

[***] schreef:Knightriders zitten onder de 1000 euro en zijn fijne zadels.

Eventueel kan ik het budget nog wel oprekken tot 1400 euro. Duurt het gewoon iets langer eer ik hem kan aanschaffen.

steinstein schreef:Ik heb een bijna nieuwe euroriding Diamant te koop mocht je interesse hebben hoor ik het wel.
Ik was een paar weken terug de vrijdagmiddag op Stal Balemans! Tot nu toe ben ik wel op zoek naar een nieuw zadel, maar mocht ik nog interesse hebben, laat ik het je wel weten.
Stacey schreef:steinstein schreef:Ik heb een bijna nieuwe euroriding Diamant te koop mocht je interesse hebben hoor ik het wel.
Hey, jou ken ik.Ik was een paar weken terug de vrijdagmiddag op Stal Balemans! Tot nu toe ben ik wel op zoek naar een nieuw zadel, maar mocht ik nog interesse hebben, laat ik het je wel weten.
Ik vertrek nu naar de ruitersportzaak en ga even proefzitten en info inwinnen over bovenstaande merken.

En daarna begon dat zadel net niet perfect meer te liggen toen ze volwassen en uitgegroeid en bespierd was. (De maat is nog steeds goed, maar haar rug moet nu een dressuur ipv vzh.) Dus toen ben ik naar maatwerk overgestapt

Daar moet ik nog even over informeren.

Stacey schreef:@Steinstein, ik kreeg een rondleiding van de eigenaar geloof ik. Jij kwam naar hem toe om te zeggen dat zijn luikje niet open mocht voor de nacht ivm wedstrijd.