Bonny4life schreef:zal eens kijken of beide kanten 2 rimpeltjes zitten en anders maak ik 1 kant iets korter. ik ga het gewoon proberen. op zich moet het kunnen denk ik, thanx voor reacties, hoop alleen dat ze er geen last van heeft omdat ie iets dikker is!
nogmaals bedankt!
Dat merk je alleen door ermee te gaan rijden
Zo te zien zit het bit wel goed hoor,je merkt het wel als het te laag hangt,vaak gaan ze klooien met hun tong en te hoog ziet er niet fijn uit("glimlach")
2 rimpels is een goede maatstaf en de lengte mag ook best,beter iets ruimer dan te strak....nee plaatje ziet er goed uit en alleen door er nu mee te gaan rijden merk je of ze het bit prettig vind of niet.
Werkt ze er echt tegen dan is het niets maar als ze er lekker soepeltjes mee loopt en het lekker afknabbeld dan lekker houden 
Wat betreft de bitringen...dit hoeft niet echt,je moet gewoon na elke rit goed controleren of de huid niet reageerd en beschadigd(net als gewoonlijk
)...maar het bit ligt ruim van de mondhoeken af,geen probleem lijkt mij.Ik rijd al jaren zonder die dingen en mijn paardje heeft nergens last van.
Mocht je nu nog twijfelen,kijk dan even of je er een deskundige naar kunt laten kijken bv een instructeur..
Groetjes en veel rijplezier,Tinky
Laatst bijgewerkt door Tinky12 op 05-07-07 08:51, in het totaal 3 keer bewerkt