Uppojono schreef:Op zich lijkt het me niet zoveel uitmaken dat je de bon niet meer hebt. Als het een beetje een nette ruitersportzaak is, behandelen ze je klacht ook wel zonder bon. Ze kunnen het gewoon opsturen naar de fabrikant.
Vind sommige reacties best wel onzinnig. Ik heb zelf geen ANKY-pad, dit omdat ik ze gewoon te duur vind. Maar kan me heel goed voorstellen dat ze het merkje er wel op wil. Wat is een Mercedes zonder ster. Wat stelt een Replay shirt zonder merk voor. Een Indian Rose broek zonder label. Ik vind dit allemaal op hetzelfde neerkomen. Heb je een ANKY pad dan hoort er ook gewoon een label op.
Yep dat vind ik ook, bij mijn bmw zijn de logo's of merkplaatjes(hoe je 't wil noemen) een tijd geleden van mijn auto gestolen, maar mooi dat ik internet heb afgestruind voor nieuwe plaatjes, misschien heb ik mijn eigen gestolen plaatjes wel terug gekocht
Maar ik vind ook niet dat het hoort hoor, ik heb laatst zo'n anky jasje gekocht met logo op de arm, als dat logo eraf donderd wil ik ook een nieuw logo, je betaald immers niet alleen voor de kwaliteit maar ook voor de naam en voor bijna 100 euro mag je toch wel verwachten dat het logo blijft zitten.