Anky label

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Veraa_

Anky label

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 22:36

Hallo,

ik heb pas een Anky pad gekocht, maar daar is opeens het label vanaf gegaan Verward . Dit is een echte orginele Anky pad, dus ik weet niet echt hoe het heeft kunnen gebeuren dat die eraf is. Weet iemand waar ik een losse label kan kopen/krijgen? Of verkopen ze die niet ivm namaak ofzo?
Anders had ik net zo goed een look-a-like kunnen kopen...
Groetjes

benangelique

Re: Anky label

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 22:38

gaat het je echt om het merk dan? tussen de replica's en de 'echte' zitten meer verschillen dan alleen het label en de prijs.

Exodus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 22:38

ik zou een klacht indienen. Die lossen ze echt super op. Volgens mij nemen ze het echt serieus. En dan krijg je waarschijnlijk zo een nieuwe

S_a_f_a_r_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 22:40

Volgens mij gaat het jou alleen om het merk,dat je kan showen he kijk ik heb een Anky.Maar misschien terug gaan naar de winkel?

Veraa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 22:41

Nee het gaat me niet echt bepaald om het merk, maar het is natuurlijk wel jammer dat dat is gebeurd, en ik vind het ook eerlijk gezegd niet normaal dat je 50 euro betaalt en dat dat logo er dan zomaar vanaf valt..

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 22:58

Dat is ook inderdaad niet echt normaal, maar het zou mij persoonlijk geen drol interesseren. Vind het sowieso te duur voor een dekje met zo'n **** pasvorm..maar dat is ieder zijn eigen Lachen.

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 23:00

Ik zou ermee terug gaan, je bepaald er wel dik voor. Meestal lossen ze dat echt super op Lachen

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 23:10

De labels zitten erop gestikt dus hoe ze zomaar er helemaal af kunnen vallen is mij een raadsel, maar als je terug gaat naar de winkel lossen ze het vast voor je op./

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 23:28

Mijn labels zijn tot nu toe allemaal nog blijven zitten maar bij iemand die ik ken is het label ook losgelaten in de was. Zij vond het label toch niet mooi en is er dus ook niet mee terug gegaan.
Maar ik hoor alleen maar positieve verhalen over de service dus ik zou er gewoon mee terug gaan.

harnessmaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 08:45

Ik zou juist blij zijn als het logo eraf is!

Veraa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 17:59

Dus niemand weet waar ik dan een los label kan kopen? Ik heb namelijk de bon niet meer, dus kan ik er denk ik ook niet mee teruggaan.

Marlien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 18:02

Ik zou er gewoon mee terug gaan! Je hebt er genoeg voor betaald... En het is toch te gek om een nieuw label te kopen??? Zonde van je geld! Gewoon teruggaan!

Aline_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 18:22

Gewoon terug gaan naar de winkel, met de bon natuurlijk!

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 18:23

Gewoon mee teruggaan, sowieso als je dat ding ooit weer wil verkopen wil de koper denk ik ook het label wel zien zitten. Knipoog

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 18:25

Ik zou ook rete blij zijn dat ie eraf is, maar ik zal dan ook nooit zo een dekje aanschaffen tenzij ze echt een SUPER moie kleur hebben, ik vind die dekjes te simpel om er zoveel voor neer te tellen. Maar begrijp jou wel goed ALS ik dan zoveel geld voor zo een simpel dekje zou neertellen zou ik ook willen dat het van goede kwaliteit is.

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 18:27

harnessmaker schreef:

tuurlijk Slapen

Inieder geval zou ik inderdaad terug gaan als ik jou was dit hoort echt niet, en áls ik een anky pad zou kopen zou ik hem inderdaad ook kopen voor dat label. natuurlijk voor de kleur en kwaliteit maar dan kan je net zo goed look-a-like's kopen als het je niet om het label gaat.
en als het niemand om het label gaat, waarom zie ik dan zoveel topics met: ...@work in anky ... ?

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 18:31

Op zich lijkt het me niet zoveel uitmaken dat je de bon niet meer hebt. Als het een beetje een nette ruitersportzaak is, behandelen ze je klacht ook wel zonder bon. Ze kunnen het gewoon opsturen naar de fabrikant.

Vind sommige reacties best wel onzinnig. Ik heb zelf geen ANKY-pad, dit omdat ik ze gewoon te duur vind. Maar kan me heel goed voorstellen dat ze het merkje er wel op wil. Wat is een Mercedes zonder ster. Wat stelt een Replay shirt zonder merk voor. Een Indian Rose broek zonder label. Ik vind dit allemaal op hetzelfde neerkomen. Heb je een ANKY pad dan hoort er ook gewoon een label op.

Lika93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 18:35

S_a_f_a_r_i schreef:
Volgens mij gaat het jou alleen om het merk,dat je kan showen he kijk ik heb een Anky.Maar misschien terug gaan naar de winkel?

dat soort mensen heb je natuurlijk altijd, maar het mag gewoon niet gebeuren die dingen kosten 50 euro Boos!

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 18:38

Tsjong, waar slaat dat nou op? Dat label-geval-ding hoort er op te blijven zitten.
Je betaald niet voor niets zo'n prijs!. Hup, ik zou meteen terug gaan naar de winkel!! Vork

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 18:39

Gewoon terug brengen naar de winkel, of The Tact Factory bellen. Zij brengen het merk Anky Technical Casuals op de markt, dus zij moeten het probleem ook oplossen.
Vreemd dat hij eraf valt trouwens,, die dingen zitten er toch op vastgestikt ??

XX

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 18:45

Uppojono schreef:
Op zich lijkt het me niet zoveel uitmaken dat je de bon niet meer hebt. Als het een beetje een nette ruitersportzaak is, behandelen ze je klacht ook wel zonder bon. Ze kunnen het gewoon opsturen naar de fabrikant.

Vind sommige reacties best wel onzinnig. Ik heb zelf geen ANKY-pad, dit omdat ik ze gewoon te duur vind. Maar kan me heel goed voorstellen dat ze het merkje er wel op wil. Wat is een Mercedes zonder ster. Wat stelt een Replay shirt zonder merk voor. Een Indian Rose broek zonder label. Ik vind dit allemaal op hetzelfde neerkomen. Heb je een ANKY pad dan hoort er ook gewoon een label op.

Yep dat vind ik ook, bij mijn bmw zijn de logo's of merkplaatjes(hoe je 't wil noemen) een tijd geleden van mijn auto gestolen, maar mooi dat ik internet heb afgestruind voor nieuwe plaatjes, misschien heb ik mijn eigen gestolen plaatjes wel terug gekocht Haha!

Maar ik vind ook niet dat het hoort hoor, ik heb laatst zo'n anky jasje gekocht met logo op de arm, als dat logo eraf donderd wil ik ook een nieuw logo, je betaald immers niet alleen voor de kwaliteit maar ook voor de naam en voor bijna 100 euro mag je toch wel verwachten dat het logo blijft zitten.

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 18:48

harnessmaker schreef:

Waarom koop je dan een anky? een namaak zou dan ook voldoen, en wat voor last heb je nou nog van zo'n klein rechthoekig embleempje.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 18:50

BeLoVeD schreef:
Dat is ook inderdaad niet echt normaal, maar het zou mij persoonlijk geen drol interesseren. Vind het sowieso te duur voor een dekje met zo'n **** pasvorm..maar dat is ieder zijn eigen Lachen.

mijn zadel ligt juist superstabiel als ik een ankydek eronder heb!
ik merk het verschil duidelijk als met een ander goedkoperdek.

bij mijn paard past het super en ik ben er zeer tevreden over! jammer van de prijs alleen.

Noppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 19:06

Mee terug gaan idd, ook mijn advies...dat hoort natuurlijk niet zo. Haha!

En ja, ik heb ook 2 anky's maar niet om interessant te doen, gewoon om de kleur en ze bevallen me goed. Ik vind ze ook prijzig, vandaar dat ik er maar 2 heb. Maar ik heb ook dekjes van HH en andere merken, hoor, bevallen ook prima. Het zal mij een worst wezen wat voor merk het is. Soms koop ik een 'goedkoper' shabrak wat ik mooi vind en soms een duurdere, maar dat heeft niks met opvallen te maken, hoor...Bij mij niet in ieder geval! Knipoog

BGGBWM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 19:08

Klinkt als iemand die een namaakpad heeft gekocht en er een labeltje zel op wil stikken. Dáár trapt Anky natuurlijk niet in en dus; nee, de labels zijn niet los te verkrijgen!