Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Urielle schreef:Ja, dat is idd een beetje mijn bedenking![]()
Ik ben alleen druk zoekende naar een oplossing voor mijn paard dat je op eigenlijk alles doorrijdt. Iemand kwam met de suggestie een leren anatomisch gevormde singel, die ga ik nog proberen als de wond weer dicht is, maar anders weet ik echt geen oplossing meer. Ik zag deze in een folder staan en het leek me een optie.
Urielle schreef:En werkt dat goed? Onder mijn gelpad wordt het altijd erg zweterig en als hij teveel zweet en het schuurt dan ligt hij open. Maar dat heb je met jouw gelovertrek niet? Mag een gelovertrek gebruikt worden op concours?
Ik heb de beschikking over binnen- en buitenbak dus buiten komt zeker wel eens voor.
XchantjuhX schreef:Maar nu hem ik al ruim 3 jaar een neopreen singel, geheel van neopreen met afgeronde bovenkant (kieffer) ze heeft sindsdien geen plekjes e.d. gehad.
TeeGee schreef:Ik heb geen idee wat die singels kosten maar gezien het onderhoud/drogen is het misschien een idee om er 1 extra te kopen. Als de eerste bevalt tenminste. Dan kan je er 1 gebruiken en laten drogen.
Of is dit een heel raar idee??
Urielle schreef:XchantjuhX schreef:Maar nu hem ik al ruim 3 jaar een neopreen singel, geheel van neopreen met afgeronde bovenkant (kieffer) ze heeft sindsdien geen plekjes e.d. gehad.
Die heb ik nu
XchantjuhX schreef:En dat blijft een probleem met open rijden?