ik heb anky ik moet zeggen ! mijn paard de 1 voor been is niet heel sterk ! dus ik doe ze altijd om ! er zitten 3 lagen in 1 voor de klapen op te vangen een 2 om te zorgen dat de benen niet te wram worden (ventilatie) en de 3 ben ik weet ! maar het bevalt me supper !
Ik had eerst die van Indra, vond ik erg fijn Helaas gingen ze bij mijn nieuwe paard afzakken.. Voor haar heb ik nu die van Eskadron, die zijn ook erg fijn
ik had eerst de anky, binnen 3 dagen aan het slijten aan de binnen kant. terug naar winkel gegaan en nieuwe gekregen. binnen 3 dagen weer kapot. heb nu de eskadron en daar ben ik veel meer over te spreken. ook de pasvorm is beter.
ik heb de kieffer gehad...zijn best goed beenbeschermers vind ik..maar ik was er toch niet helemaal tevreden mee..ik vond ze te hard aan voelen..te stug.... toen ben ik weer eens terug gegaan naar de winkel en zag ik de HKM -proteam 3in1 beschermers...jeetje dat was echt een heel groot verschil zeg. lekker zacht en heel soepel(net bandages zo zacht)..neopreen erin..klittenband makkelijk los en vast zetten...en de pasvorm leek mij perfect...dus die heb ik gekocht ....en ben er zeer tevreden mee-ze zitten perfecten de prijs viel ook erg mee ...
de BR vond ik zelf meteen al niets...maar kan daar weinig over zeggen omdat ik deze nooit heb gebruikt ik geef alleen mijn mening
Functies - ademend - waterdamp doolatend - oersterk - schokabsorberend - beschermt de pees - beschermt het paardenbeen - beschermt tegen blessuren Uitrusting - anatomische vorm - willekeurig verstelbare klitsluitingen - dreivoudige klitsluiting - levering in een stoftas Materiaal - elastisch neopreen materiaal Toevoegingsinformatie - per paar - voor het achterpoot Washandleiding - wasmachinebestendig tot 30 graden - mag in de droogtrommel
ik heb voor de voorbenen 3in1 beschermers, van Indra. waren 80 Euro geloof ik, maar ik vind ze wel superfijn! pasvorm is goed, dingen geven beter mee dan gewone harde peesjes, en het gelpadje maakt dat ze wel een klap kunnen hebben. die van HKM zien er overigens ook goed uit zeg!
Ik vind persoonlijk de 3-in-1 beschermers van Indra/Action echt top! Ze hebben een goede pasvorm, blijven goed zitten en gaan erg lang mee. Inmiddels heb ik mijn beschermers al weer 3,5 jaar en na een wasbeurt zijn ze weer zo goed als nieuw!
ik heb de beschermers van Classic Equine.. hele fijne dingen zijn dat! ook bij cornelie hier op bokt te bestellen, zijn eigenlijk western beschermers, maar ik gebruikte ze altijd bij ijslanders, ideale dingen!