Hallo allemaal,
Ik zit met het volgende probleem.
een half jaar geleden heb ik een super heerlijk zadel gekocht nml
"Euroriding Luxor", maar na een week kwamen er al wat haarscheurtjes op de zweetbladen. ik ben teruggegaan naar de zaak waar ik deze gekocht heb en ze vertelden mij, dat ze hier nog niets aan konden doen, want het was nog niet helemaal door. ik moest dit in de gaten houden en als het erger werd, dan moest ik terug komen. nu een half jaar later laat de hele coating los en heb nog meer scheuren...
bij aankoopt werd mij verteld, dat ik het zadel minimaal 4/5 x in de olie moest zetten. dit heb ik netjes gedaan en het zadel wordt nu minimaal 1 x per week schoongemaakt dmv een oude lap met vet die ik altijd in mijn kast heb liggen. Ik rijd ook nooit buiten. "tot afgelopen zaterdag" (buiten concous gehad)
ik heb een buitje regen over me heen gehad en binnen 2 uur is de bovenstaande schade ontstaan. nu wordt mij dus verteld, dat dit de normale slijtage is. nou dat is natuurlijk niet de normale slijtage (is mijn mening), want we hebben het over een zadel van nog net geen half jaar.
nu is mijn vraag: hebben meerdere mensen dit probleem of kennen jullie mensen met dit probleem?
op stal waar ik rijd hebben meerdere mensen een euroriding, maar die hebben pas na 5 jaar lichte slijtageplekken..
Hoor graag jullie reactie.
Alvast bedankt
Marijke