Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kollee schreef:ik vind ze ook zo moooooooooiii![]()
geen idee,maar ik krijg er wel 1 maar die dingen zijn best![]()
meissjj57 schreef:kollee schreef:ik vind ze ook zo moooooooooiii![]()
hehe, eindelijk iemand die mij begrijpt, ik vind ze mooi maar nou begint die stef er een beetje over te 'zeuren' erg irri, maar waarom wil jij 1??? iikke omdat ie egt heel mooi is en ik al een tijdje zo en hoofdstel wou!
meissjj57 schreef:kollee schreef:ik vind ze ook zo moooooooooiii![]()
hehe, eindelijk iemand die mij begrijpt, ik vind ze mooi maar nou begint die stef er een beetje over te 'zeuren' erg irri, maar waarom wil jij 1??? iikke omdat ie egt heel mooi is en ik al een tijdje zo en hoofdstel wou!
meissjj57 schreef:ja, dat snap ik, maar ik vind dat ik best met zo'n hoofdstel kan en mag rijden als het mijn paard maar geen pijn doet, ik vind jullie mening goed maar ik vind het wel irri als jullie zeggen dat ik de werking niet snap dat wil ik juist weten en van stef die geeft haar mening en zegt dat het pijn doet en dat het slecht is al je er alleen voor het mooi mee rijdt, maar ik wil hem gewoon omdat, ik er al een tijdje een wou
en dat van stef het is niet gemmeen bedoelt of]zo maar ik vind het niet echt leuk dat iedereen zegt dat ik hem alleen voor het mooi wil want ik wil de werking nog te weten komen
xx_Horsiex schreef:meissjj57 schreef:ja, dat snap ik, maar ik vind dat ik best met zo'n hoofdstel kan en mag rijden als het mijn paard maar geen pijn doet, ik vind jullie mening goed maar ik vind het wel irri als jullie zeggen dat ik de werking niet snap dat wil ik juist weten en van stef die geeft haar mening en zegt dat het pijn doet en dat het slecht is al je er alleen voor het mooi mee rijdt, maar ik wil hem gewoon omdat, ik er al een tijdje een wou
en dat van stef het is niet gemmeen bedoelt of]zo maar ik vind het niet echt leuk dat iedereen zegt dat ik hem alleen voor het mooi wil want ik wil de werking nog te weten komen
Uit de Bokt Wiki;
Mexicaanse neusriem.
Deze neusriem bestaat uit 2 lange, relatief dunne leren riemen die kruislings over de neus lopen. Midden op de neus worden ze bij elkaar gehouden door een rondje. Deze neusriem geeft optimale vrijheid aan de ademhaling, maar werkt pittig in als het paard de mond wil open sperren. Deze neusriem wordt vaak gebruikt door springruiters.
meissjj57 schreef:mijn paard doet haar mond niet vaak open tijdens het rijden dus dan doet het niet echt pijn toch?
meissjj57 schreef:ik wil weten of het pijn doet?