Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
daffodil schreef:Nou heb ik op allebei die sites gekeken en ik kom echt niets anders tegen dan dressuur of veelzijdigheid....of het moet zo'n bont ding zijn maar ik bedoel een gewoon dekje.
Ilse schreef:Ik houd topic ook even in de gaten, want ik had laatst ook een topic gemaakt over springzadel en dekjes, ik heb nl. altijd het probleem dat de vzh dekjes te lang zijn, zeker met nog een lamsvellen bontje er tussen.
De bovengenoemde springdekjes vind ik erg lelijk qua model, ik zou graag een 'gewoon' dekje willen, maar dan korter
Alytje schreef:Ilse schreef:Ik houd topic ook even in de gaten, want ik had laatst ook een topic gemaakt over springzadel en dekjes, ik heb nl. altijd het probleem dat de vzh dekjes te lang zijn, zeker met nog een lamsvellen bontje er tussen.
De bovengenoemde springdekjes vind ik erg lelijk qua model, ik zou graag een 'gewoon' dekje willen, maar dan korter
ligt het bij jou nog steeds niet goed als je de dekjes goed in de kamer omhoog trekt? Bij mij passen zelfs vzh dekjes richting dressuur perfect onder mijn springzadel namelijkAnders moet je eens op zoek gaan naar vzh dekjes richting springen (volgens mij heeft Eskadron die) ik denk dat veel springdekjes dat ronde model hebben.
Alane schreef:oa Eskadron heeft springdekjes... ook in 'normale' vierkante uitvoering.
Maar de ankypads, of Scapa dekjes passen er goed onder. Mijn dochter rijdt met een 16.5 inch springzadel heeft van eskadron de ponymaat, en de rest gewoon full