Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
germie schreef:Een jong paard heeft elke 3 maanden een controle/aanpassing van het zadel nodig. Toen ik voor mijn 3 jarige een zadel liet maken werd mij dit verteld. Dit heb ik netjes gedaan. En dat was maar goed ook, want anders had het al lang niet meer gepast. Ik heb overigens een wolgevuld zadel waar dat makkelijk kan. Eerst zat er geen keil in, en dat moest er na 3 maanden al ingezet worden.
Splinter schreef:absoluut teruggaan en eisen dat het passend wordt gemaakt,
heb je rechtsbijstand? Dan zou ik die eens bellen om te vragen of dit een zaak kan worden,
Na 9 weken alEcht slecht,
Als je een nieuwe koopt, raad ik je een WOW-zadel aan. Dat is op lucht en alles is aan te passen, nooit meer opvulproblemen(en het rijd zaaaaaaalig)
vonneke schreef:foam is misschien wel te veranderen door wol, maar dat wil ik niet. Ik wil geen zadel dat 5x verbouwd moet worden (waar ik deze man ook niet kundig genoeg voor acht.)
ineke_ schreef:[naam] schreef:foam is misschien wel te veranderen door wol, maar dat wil ik niet. Ik wil geen zadel dat 5x verbouwd moet worden (waar ik deze man ook niet kundig genoeg voor acht.)
het spijt me zeer maar als je voor altijd een passend zadel wilt hebben kan je beter een fiets kopen
met daar een nieuw zadel op want een fietszadel is goed tot het niet meer lekker zit
je hebt een jong paard en ja die veranderd door training, dus moet je je zadel op je paard aan laten
passen. dat kan wel eens vaker dan 5 keer gebeuren dus dat moet je maar voor lief nemen
als ik jou was zou ik gewoon een zadelmaker zoeken die wel goed werk aflevert ongeacht die man
wel of geen leverancier bij jou op stal is