Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jolliegirl schreef:ben nu niet bij de paarden dus heb er geen foto van
t zadel is al heeeel slecht.
er komt ook z.s.m een dressuurzadel!
het zit net aan de rechterkant op de zitting, naast de ''naad''
doom schreef:Jolliegirl schreef:ben nu niet bij de paarden dus heb er geen foto van
t zadel is al heeeel slecht.
er komt ook z.s.m een dressuurzadel!
het zit net aan de rechterkant op de zitting, naast de ''naad''
Als hij zo slecht is waarom rijd je er dan uberhaupt nog mee![]()
een slecht zadel is ook heeeeel slecht voor de paardenrug !!
Citaat:heb jij een geldboompje in je tuin staan?
ook met een ''slechter wordend'' zadel kan je nog rijden, zolang deze nog in orde is.
sinds vandaag merkte ik dus dat er ene stukje spijker uitstak.
het is tevens niet mijn paard, dus veel heb ik er niet over te zeggen aangezien ik komende week nog alleen op de boerderij ben *mensen zijn op vakantie*
4 juni komen ze terug, en dan ga ik er gelijk achteraan dat er nu een nieuw zadel moet komen *wat de bedoeling was*
doom schreef:Citaat:heb jij een geldboompje in je tuin staan?
ook met een ''slechter wordend'' zadel kan je nog rijden, zolang deze nog in orde is.
sinds vandaag merkte ik dus dat er ene stukje spijker uitstak.
het is tevens niet mijn paard, dus veel heb ik er niet over te zeggen aangezien ik komende week nog alleen op de boerderij ben *mensen zijn op vakantie*
4 juni komen ze terug, en dan ga ik er gelijk achteraan dat er nu een nieuw zadel moet komen *wat de bedoeling was*
Sorry maar aangezien het ook niet in je topic stond dat dit niet je eigen paard is ging ik er van uit dat hij dus van jou was![]()
En dan had ik als ik zelf al zeg dat het een heel slecht zadel is nooit met dat zadel gaan rijden ..![]()
nu zeg je dat het het een slechter wordend zadel is dat is al een hele andere bewoording als heeel slecht![]()
Ik snap dat jij er dan zelf weinig over te zeggen heb maar ik zou dan toch tijdelijk even een andere zadeltje (misschien van iemand lenen) of gewoon even zonder zadel rijden![]()
en als dat de opties niet kunnen zijn dan met een hele dikke pad en niet te lang gaan rijden
Jolliegirl schreef:nee dat zei ik dus zelf ookal
zadel gaat de kist in! en ik ga gewoon lekker longeren en anders lekker stappen zonder zadel, of wat met vrijheidsdressuur bezig
Jolliegirl schreef:Hallo.
jaja, heb niet erg veel verstand van zadels..
het klopt dat er ''spijkers'' in zadels zitten?
Het zadel waar ik momenteel mee rij, steekt er een uit.
is dit gevaarlijk? kan ik hier nog mee rijden.
( hij steekt net niet in m'n kont, als ik er flink op druk komtie er pas uit, maar het leer is wel beetje kapot op die plaats)