Jah inderdaad heel mooi. Alleen mijn paard heeft al een heel lang hoofd en dat wordt niet beter met al die bling bling. Ben ook echt heel trots op mijn dÖbert frontriem (alleen wel € 50 )
Meestal geen, ik hou van simpel en rij meestal met een hoofdstel met alleen bakstukken.
Verder heb ik er nog een met van die koperkleurige blokjes, zo'n standaardgeval, maar ik vind 'm eigenlijk wel mooi staan. Ik heb ook nog ergens gewoon een zwarte zonder toeters en bellen.
Ik heb ook gewoon een zwarte. Misschien als ik een nieuw hoofdstel heb dat ik een andere frontriem neem. Ik vond die V-frontriemen mooi, maar nu iedereen ze heeft wil ik een andere. Haha. Maar hoef ook niet perse een andere.
Gewoon die bij me hoofdstel hoort, dus 1 met wit onderleg en 1 met zilvere randjes. Verder had ik http://www.doebert.com/data/img_prod_thumb/282.jpg die, maar dan van BR, helaas werd deze heel snel lelijk dus heb ik hem weg gedaan
En bij mn andere hoofdstel, de Pagony Rennes zit ook gewoon de goud onderlegde frontriem die erbij hoort.
Wat ik persoonlijk een mooie frontriem vind is die van BR met die steentjes die in driehoekvorm liggen. Alleen vind ik het een beetje zonde om zoveel geld uit te geven aan een frontriem.
Ik heb er nu die bij mijn hoofdstel hoort, een zwarte met wit onderlegd. Staat wel mooi bij mijn paard vind ik.
Maar wil wel een keer (binnenkort) een V-frontriem kopen, zwart gevuld met wit onderlegd en die zelf gaan versieren met strass steentjes, omdat ik echt een heel leuk idee heb en ze nog nergens heb kunnen vinden! Lekker origineel en heel waarschijnlijk ook een stuk goedkoper!
Ik heb er zoveel Een gouden ketting.Eentje met een zilvere rand en 1 gouden rand,1 met een een witte rand!1 met diamantjes.Een v frontriem.Zo 1 die hier boven staat maar dan van Br De meeste staan in me profiel.Eigenlijk wel erg veel