Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cindysponys schreef:Misschien is stevige elastiekjes dan een oplossing?Omdat je je voet er dan lastig uitkrijgt als je valt.
Paula1990 schreef:Nee buiten is ook niet nodig he;) dan maakt het niet zoveel uit of me benen super stil liggen..
Sentido schreef:Paula1990 schreef:Nee buiten is ook niet nodig he;) dan maakt het niet zoveel uit of me benen super stil liggen..
ook buiten maakt het uit of je je benen stil kunt houden.
stel je voor je zit op een wat onervaren paard die een beetje onrustig buiten is, dan wil je niet slingeren met je benen want dan ben je snel weg
maar goed, ontopic: ik had vroeger ook gewoon stro touwtjes en dat heeft wel enorm geholpen!
maar je moet het wel in combinatie doen met zit oefeningen, dus aan de longe zonder zadel en teugels.
dan leer je namelijk goed op je kont te zitten
trouwens, met dat bovenste bedoel ik niet dat je buiten met die touwtjes moet rijden hoor, ik bedoel alleen dat je ten alle tijden je benen stil moet kunnen houden
Sentido schreef:Paula1990 schreef:Nee buiten is ook niet nodig he;) dan maakt het niet zoveel uit of me benen super stil liggen..
ook buiten maakt het uit of je je benen stil kunt houden.
stel je voor je zit op een wat onervaren paard die een beetje onrustig buiten is, dan wil je niet slingeren met je benen want dan ben je snel weg
maar goed, ontopic: ik had vroeger ook gewoon stro touwtjes en dat heeft wel enorm geholpen!
maar je moet het wel in combinatie doen met zit oefeningen, dus aan de longe zonder zadel en teugels.
dan leer je namelijk goed op je kont te zitten
trouwens, met dat bovenste bedoel ik niet dat je buiten met die touwtjes moet rijden hoor, ik bedoel alleen dat je ten alle tijden je benen stil moet kunnen houden
Paula1990 schreef:Flemming??? Ja ik wil eerst echt me benen stil hebben doe met de longe vaak zonder zadel maar dat werkt bij me niet zo goed..