Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
boytjeh schreef:Ik heb de kentaur (penelopa) weet niet hoe je het precies schrijft. Ik heb de dressuur uit voering, heb hem nu 3 jaar en is nog super mooi.
xtostarlight schreef:Bovenstaande zadel heb ik ook, de medea II. Superzadel![]()
Wat wil je er precies over weten? Het heeft een diepe zit, flinke wrongen, breed kussenkanaal en het ligt perfect op mn paard. Maarja das natuurlijk bij elk paard anders
Kwaliteit is tot nu toe super, heb hem nu een half jaartje ofzo. Beugelriemen onder de zweetbladen, dus ziet er nog als nieuw uit. Was wel even wennen een gloednieuw zadel, maar inmiddels zit ie heerlijk![]()
Vriendin van me heeft een kentaur (medea I) van een jaar of 4 oud, ook nog steeds in superstaat, enige wat daarmee is is dat het zitvlak en de wrong iets verkleurd zijn. Zie je niet met rijden.

griebels schreef:Zodra de dubbelleers van Kentaur weer bij de zadelpasser is gearriveerd (kentaur is traag met leveren) komt ie bij mij ook wat zadels passen. Die van mij heeft een redelijke schoft, korte rug en een hoge kont. Ik hoop dus dat dat zadel past want daar gaat mijn voorkeur naar uit...