Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Tellie schreef:Voor 600 euro kan je een heel mooi zadel kopen.
Ga lekker voor dat goedkope hoofdstel. Ik vind 60 euro zelfs nog duur.
Picassox schreef:Er zijn ook hoofdstellen van €150,- en die bevallen prima. Mooie luxe kwaliteit (met merkje) en niet super goedkoop spul. Ook niet dat je met pijn in je hart moet rijden en hopen dat je paard niet met z'n kop langs de bakrand schuurt.
yasmin1 schreef:hoi!
dat is waar maar de kwaliteit van de goedkope blijkt goed te zijn na reacties van de site (gastenboek) en de mensen maken het zelf, is dit goed of slecht?
SuzyE schreef:ik heb allerlei soorten hoofdstellen gehad, van 20 euro, maar ook duurder. Ik merk aan mezelf dat ik kritischer wordt in de loop van de jaren. Niet alleen qua uiterlijk van mn paardenspullen, maar ook qua kwaliteit. Ik wilde een hoofdstel met samuursluitingen, brede neusriem en bijpassende leren teugels met stops. Heb een maand geleden een Döbert hoofdstel gekocht (bombiert) welke geheel aan mijn eisen voldeed. Ik heb er 225 euro voor betaald en geen minuut spijt van mijn aankoop gehad.
yasmin1 schreef:SuzyE schreef:ik heb allerlei soorten hoofdstellen gehad, van 20 euro, maar ook duurder. Ik merk aan mezelf dat ik kritischer wordt in de loop van de jaren. Niet alleen qua uiterlijk van mn paardenspullen, maar ook qua kwaliteit. Ik wilde een hoofdstel met samuursluitingen, brede neusriem en bijpassende leren teugels met stops. Heb een maand geleden een Döbert hoofdstel gekocht (bombiert) welke geheel aan mijn eisen voldeed. Ik heb er 225 euro voor betaald en geen minuut spijt van mijn aankoop gehad.
waar heb je die gekocht?
ik kan het alleen voor 315euro vinden op http://www.ooteman.nl/productdetail.asp?subId=2280