In de wasmachine, wel doe ik er altijd eerst een oude kussensloop omheen en doe er een knoop in, voor het tegengaan van beschadigingen aan wasmachine of peesbeschermers, altijd fijnwasmiddel gebruiken en geen wasverzachter! Veel paarden kunnen niet tegen wasverzachter en krijgen er uitslag van. Succes ermee!
in de wasmachine is prima maar als ze echt heel vies zijn dan doe sop ik ze eerst even in met afwasmiddel en de borstel eroverheen. daarna komen ze er vaak weer als nieuw uit.
volgens mij is het overbodig als ik hier nog wat over zeg hahaha, volgens mij is het wel duidelijk ( doe ze idd wel in een sloop ofzo, tegen beschadiging)
Ik doe ze ook in de wasmachine (goh, zoveelste antwoord:P) Maar dan wel met mijn andere paardenspullen erbij , shabrakjes etc. In de droger doe ik ze niet, want dan worden ze zoo war en zijn ze wat soepeler (door de warmte dan) als ikz e eruit haal, later worden ze dan wel weer hard, maarik vind het gewoonniet fijn.
Men nemen een afwasborstel en een allesreiniger peesbeschermers en water .. Je maakt een sopje van de allesreiniger en water en boent ze van binnen lekker schoon met de afwasborstel en het sopje. ze ruilen ten eerste dat super lekker, en ze zijn super schoon! mijn peesbeschermers die onder de modder zaten, en aangekoekt enz heb ik weer bling bling gekregen. in de wasmachine zou ik niet doen ..
Wasmachine Wel met een paar kussenslopen eromheen , ik doe meestal 2 , en dan gooi ik meestal gelijk me paardrijbroek erbij of andere paardenzooi , ook tegen de eventueele beschadigingen
Oke, bedankt voor alle reacties! Wasmachine is dus altijd goed gegaan. En ik denk dat ik dan in een kussensloop doe, en dan wel klittenband goed dicht.
Gewoon het klitteband vastmaken zoals je dat om het paardenbeen ook zou doen. Dat doe ik iig altijd, dan in de wasmachine gooien, komen er als nieuw uit, alleen de krassen krijg je gewoon niet weg, maar dat lijkt me logisch