En hoe duur was het?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoviBan schreef:Advies: nièt zelf een pompje kopen, maar gewoon regelmatig een zadelpasser/-maker laten komen die het zadel weer (professioneel) bijstelt.
Citaat:Even off topic: Gekke_Koei, ik dacht dat jouw paard eigenlijk niet meer bereden kon worden? (viewtopic.php?f=117&t=705890&st=0&sk=t&sd=a&hilit=Flair&start=25)
Als het waar is wat je hierboven schrijft (de puzzelrit van 4 uur met Willem) dan verricht een zadel met Flair dus echt wonderen (niet denken dat ik dit cynisch bedoel hoor, is echt niet zo)
Visconti schreef:Nee, Cair is een soort namaak van Flair. En veel slechter... Cair is veel te hard en word pas flexiebel als het warm word, de eerste 10 minuten heeft je paard dus een hard zadel op zijn rug, terwijl flair gewoon in alle tijden soepel is...
schaapjuh schreef:Heb net een Wintec Wide met cair besteld , omdat ik niet op boomzadels met wol gevulde kussens kan rijden vanwege rugproblemen.
schaapjuh schreef:Visconti schreef:Nee, Cair is een soort namaak van Flair. En veel slechter... Cair is veel te hard en word pas flexiebel als het warm word, de eerste 10 minuten heeft je paard dus een hard zadel op zijn rug, terwijl flair gewoon in alle tijden soepel is...
Spreek je uit eigen ervaring of is dit een feit? Mocht dit een feit zijn, waar haal je dat vandaan?
Heb net een Wintec Wide met cair besteld , omdat ik niet op boomzadels met wol gevulde kussens kan rijden vanwege rugproblemen.