Of zijn er bokkers die toevallig dit hoofdstel hebben, waar hun paard of pony 'm om heeft? Of gewoon een duidelijkere foto?
Alvast bedankt!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Michelle_ schreef:Geen ervaring met het hoofdstel of met bestellen bij Ingrid van Berlo, maar ik weet wel dat haar prijzen over het algemeen duurder zijn dan in andere winkels. Ik zou dus even goed zoeken en informeren of hij ook nog ergens anders is te krijgen.
alja schreef:ik vin dingrid van berlo een fijne en betrouwbare shop maar ken het hoofdstel verder niet.
Sence schreef:Klopt, hij kost nu 37,- nog wat, en normaal was ie een stukje duurder
Ik heb 'm verder in geen één andere shop gezien, en ik heb er echt een heleboel bekeken
Caroowtje schreef:Een vriendin van mij heeft het hoofdstel ook een jaar geleden gekocht, en zij vind het echt een heel fijn hoofdstel, erg soepel enzo, en best snel had ze hem binnen!
Liedje schreef:Is die echt van BR? Heb namelijk een echte look-a-like van deze gehad en daar was de kwaliteit niet zo goed vanMijne was ook wel een stuk goedkoper, maar lijkt er echt precies op!
[Edit] Voor foto zie profiel, onderste pony heeft hem om.