Hoi, Na altijd bruine paarden gehad te hebben heb ik nu een witte ( nou ja, vliegenschimmel met vieze vlekken) Blanca. ben nu wel aan denken, welke kleuren staan mooi bij een schimmel??? Moet nog maandje wachten en ben ik jarig en wil graag een dekje of pad van mijn broertje en zusje krijgen maar welke kleur is leuk??
Ik heb heel veel bruin op de witte merrie die ik rijd (zie foto's in mijn onderschrift), dat blijf ik toch wel heel chique vinden! In combinatie met donkerblauw is dat ook heel mooi trouwens.
Verder heb ik eigenlijk de laatste tijd wel ontdekt dat bijna alle kleuren goed kunnen op wit, kwestie van even uitproberen! (zie mijn profiel en site in mijn onderschrift... )
in profiel net zag ik paard, op zo`n blauw schimmel ziet dat supe ruit, maar zij heeft echt veel bruine spikkels nog. Ik dnek dat ik voor donker Rose, grijs of blauw ga.
kan idd best veel op een schimmel. ik heb ook een schimmeltje en ik heb olijfgroen roze bordaux zwart blauw paars met grijs.. Bruin heb ik nog niet maar lijkt me ook erg mooi staan
ik heb eigenlijk bijna altijd met zwarte pad om mijn schimmeltje. Verder heb ik nog een donkerblauw dekje, en een bordeaux dekje. Ik vind de zwarte het mooist, dan de bordeaux, en de blauwe vind ik een beetje saai. Ik heb ook roze gehad (stripe pad) maar daar moet je van houden (k houd niet zo van roze) op zich staat het wel. Lichtblauw gaat opzich ook wel, maar vond ik een beetje te licht. Ik vind donkerbruin ook mooi!
denk nu dat ik er 2 ga halen, word grijs, en bruin of oranje. heb nl grijze zweetdeken op haar en ziet mooi uit met die grijze manen en staart van haar.