Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
XoNo schreef:Ik zie het somber in, ben ook al tijden op zoek naar lengte 38 en iets wat iets lager op mijn heupen zit...die Wranglers zitten zo verdomd hoog!
XoNo schreef:Ik kan niet rijden met een broek met een dubbele naad aan de binnenkant van mijn been...dan rijd ik mijn knieën gegarandeerd open! Dus ik moet echt wel een "rij-spijkerbroek" hebben!
crazycactus schreef:In amerika zijn de wranglers in 3 verschillende rises te krijgen. Je hebt een low- medium- en high rise
Krista schreef:Had je al eens gekeken naar een Wrangler Daytona? - laag op de heup (en niet te laag om tijdens het rijden een bouwvakkersdecollete te hebben![]()
), toffe look - alsof je hem al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren aan hebt en behoorlijk lang. Ik weet dat westernspul ze zowiezo verkoopt, ik ben er persoonlijk lyrisch over. Die normale Wranglers vind ik echt verschrikkelijk zitten - hoog in de taille zodat je echt een 'mevrouwenbuik' krijgt (hm - je kan je maar ergens druk overmaken als je gaat paardrijden
)
Arizona schreef:Ik heb deze ook, inderdaad mooie broek, maar te kort!
Ze gaan helaas maar tot lengtemaat 34.
Krista schreef:Rapapapaaaaa![]()
ik heb een 30/36, echt superlang, langer dan een normale 36 - dus ze zijn er inmiddels! Ik draag hem ook graag op mijn 'fashionable westernboots' met hak van 8 cm - en dan nog slijt hij op de grond af.
XoNo schreef:Allemaal erg leuk, maar ik en Superpaint zijn niet op zoek naar een damesspijkerboek