DresslOver schreef:@Ymke; ja ik vraag om ervaringen,
vooral over de kwaliteit van het zadel, niet over hoe jij hem vind zitten. Als je nou even goed de openingspost had gelezen, had je gezien dat ik een goed, stevig, opgesloten zadel nodig heb. Ookal heeft het niets met zelf zitten te maken, als het gaat over óf verongelukken óf niet zelf zitten, dan kies ik voor het laatste

Edit; en daarnaast;
dat jij er niet op kan zitten wil niet zeggen dat het een slecht zadel is, ik kon ook niet zitten op de nieuwe anky, maar dat maakt het geen slecht zadel, idem dito met een paar kieffers. Op mijn Kentauer Penelopa kan ik ook niet zitten, maar dat maakt het ook geen slecht zadel. dát wil ik maar zeggen.
DresslOver schreef:Hoi, Maar nu vroeg ik me af hoe jullie ervaringen hiermee zijn. Wat vinden jullie van dit zadel en wat zijn jullie ervaringen hiermee. Hoe is de kwaliteit van het zadel?
Héél tegenstrijdig, ik heb maar even twee opmerkingen uit je openingspost gequoted voor je. Je vraagt toch echt heel duidelijk om ervaringen en niet alleen om ervaringen over de kwaliteit. Ik heb helemaal niks tegen euroriding, en kwalitatief zijn het superzadels, maar mijn mening is dat de euroriding titan 2 gewoon to much is. Verder ga ik op de rest van je opmerkingen niet in, blijkbaar mag niemand iets negatiefs zeggen over het zadel wat jij geweldig vind.