Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sidneylover schreef:hopla: dat zijn inderdaad mooie hoofdstellen, maar ik wil er niet zoveel geld aan uitgeven omdat ik binnenkort toch Z hoop te starten en dan gebruik ik hem niet zo vaak meer.
sidneylover schreef:Ik heb zelf de kieffer Ulla Salzgeber een paar jaar terug gehad met de gouden randjes, over dat hoofdstel heb ik werkelijk geen goed woord over, hij lag na een half jaar in de vuilnisbak. Ik heb voor mijn pony een Kieffer Madonna en die gaat al 3,5 jaar mee, hij ziet er nog steeds super uit en de steentjes blijven ook heel mooi. Ik vind het bij kieffer altijd een beetje moeilijk, sommige hoofdstellen zijn van super kwaliteit en andere weer een heel stuk minder, en ik vind het na de slechte ervaring met de ulla salzgeber een beetje een groot risico om zomaar een kieffer hoofdstel uit te proberen, die kieffer kost namelijk al zo 130 euro. Daarom vroeg ik me ook af wat voor ervaringen er mee zijn. De maten van kieffer vallen ook altijd heel anders. De pagony neem ik dus al niet, ik wil gewoon een kwalitatief goed hoofdstel. De IR wil ik zeker nog eens in het echt bekijken want daar hoor ik toch wel goede reacties over. Iemand misschien nog ervaring met de ANKY ? Hoe breed is die neusriem eigenlijk ?
girlchat11 schreef:Ik zit er zelf over te denken om de Kieffer Anja aan te schaffen maar als is dat zo hoor van de neusriemen dat die klein uitvallen ben ik toch wel een beetje nerveus daarover. Want degne die ik nu heb heb ik ook geen gaatjes meer over dus vandaar eigenlijk een nieuw hooftstel. En omdat ik hem gewoon heel erg mooi vind.
Maar raden jullie dan gewoon de cob aan (voor haf) of de full en gewoon los bijkopen??