Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
shantjuh schreef:Ik kan je niet echt helpen, het enige dat ik kan zeggen is dat ik een pessoa heb en eigenlijk ben ik erg tevreden over de kwaliteit... Mijn zadel ziet er nog steeds goed uit en ik rijd er elke dag mee... En vaak op verschillende paarden.
shantjuh schreef:Voor ik mijn zadel kocht heb ik een topic geopend over pessoa zadels want ik wilde ook meningen horen aangezien ik die het best vond zitten toen ze kwamen passen op mijn paard. Ik heb geen slechte reacties gehad toen... Ik zal eens kijken of ik het topic nog vind.
ulestro schreef:shantjuh schreef:Voor ik mijn zadel kocht heb ik een topic geopend over pessoa zadels want ik wilde ook meningen horen aangezien ik die het best vond zitten toen ze kwamen passen op mijn paard. Ik heb geen slechte reacties gehad toen... Ik zal eens kijken of ik het topic nog vind.
oké bedankt![]()
ik vind ook wel dat die pessoa's wel goed qua prijs zitten, als je dan kijkt naar een prestige enz die kosten bijna 2000euro
en die pessoa ong 1000euro
LiSSy schreef:zelf heb je het over pessoa, maar dat is juist de ultieme close contact.
LiSSy schreef:als je een dressuurzadel met diepe zit gewend bent is een zadel met halfdiepe zit de beste optie. alle stubben springzadels hebben een halfdiepe zit.
ik denk dat jij nog prima in een 17" past.
crossmonster schreef:LiSSy schreef:als je een dressuurzadel met diepe zit gewend bent is een zadel met halfdiepe zit de beste optie. alle stubben springzadels hebben een halfdiepe zit.
ik denk dat jij nog prima in een 17" past.
dat laatste ben ik het mee eens, ze moet zeker geen 16,5 nemen, die wordt gewoon te krap.
maar het eerste ben ik het niet mee eens, stubben springzadels staan juit bekend om hun ondiepe zit/ close contact
er is maar een type stubben, die met die keilkussens, die een halfdiepe zit heeft
ik ben wel erge fan van stubben KII