Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
beukiej schreef:Ik zou gewoon een goedkopere kopen hoor.. ik beodle, hoe vaak gebruik je hem nu dan?? in elk geval niet dagelijks neem ik aan
harnessmaker schreef:Alseecht een goede tang wil hebben mag je bovenstaande vergeten.
I.m.o. heb je pas een fatsoenlijke tang vanaf een euro of 20.
De mijne was 73 euro en ik gebruik hem misschien eens in de twee maanden. Maar als ik iets gebruikt moet het wel z'n wwerk doen.
harnessmaker schreef:Alseecht een goede tang wil hebben mag je bovenstaande vergeten.
De mijne was 73 euro en ik gebruik hem misschien eens in de twee maanden. Maar als ik iets gebruikt moet het wel z'n wwerk doen.
Bitch schreef:harnessmaker schreef:Alseecht een goede tang wil hebben mag je bovenstaande vergeten.
Ik heb deze tang:
Toentertijd iets van Fl 60, maar hij doet zijn werk perfect!
Heb ook jarenlang met zo'n aluminium tangetje van een tientje zitten klooien, je sloopt er meer mee..
T'is even een uitgave, maar het gemak wat je ervan hebt is meer waard.
Alytje schreef:Ik pak een spijker en een hamer en tadaa!!Het zal wel niet zo mooi worden als met een echte gaatjestang, maar het scheelt wel in de kosten. Als je dan wel een tang wilt kopen, tja de goedkope gaan snel kapot, maar om nou een dure te kopen? je gebruikt zo'n ding niet erg vaak lijkt me.
El_Beauty schreef:Ik heb een metalen uit het jaren nul dus zou nooit duur zijn geweest maar jah dat ding is dan nu wel uhmm 25/30 jaar oud en doet het nog prima en ja waarneer heb je zo'n ding nou nodig ga naar een schoenenwinkel en laat er een gaatje gratis bij prikken..