Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Avelienvd schreef:Ik heb een rossner en iedereen die er op gaat zitten zegt dat hij erg lekker vast zit, en hij heeft een hele zachte zit.
knightloekie schreef:Ik heb absoluut geen houding probleem. En heb daarvoor ook geen zadel nodig.
en mijn mening is dat je beter een beetje geholpen kunt worden door een goed zadel dan als een zoutzak zonder zadel op de rug van je paard te bonken.
Ir111 schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat als je je zit kwijtraakt als je paard een onregelmatige pas zet ik niet helemaal aan het zadel zou wijten. Wellicht is het handiger om eerst wat geld aan zitlessen te besteden? Kan me goed voorstellen dat het even wennen is de overgang pony - paard. Maar het zou toch zonde zijn als je veel geld uitgeeft aan een nieuw zadel als het op een andere manier op te lossen is?
Intervarno schreef:Ik geloof dat dit topic niet ging over zonder zadel rijden en ruiters met een slechte zit![]()
Ontopic: Ik rijd nu met de JC Saphir. Zit heerlijk diep, heeft geen supergrote, maar toch redelijk grote kniewrongen en heeft een goede prijs- kwaliteitverhouding.Ik wil in ieder geval geen ander meer.