Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yetse schreef:Doe het alstublieft niet!!!
Hier zijn ontzettend veel topics over.
Het gaat niet alleen om de service, maar om het behoud van de rug van je paard.
Citaat:Doe het niet!
Yetse schreef:Doe het alstublieft niet!!!
Hier zijn ontzettend veel topics over.
Het gaat niet alleen om de service, maar om het behoud van de rug van je paard.
Jodievanmij schreef:Ik heb net hulsebos gebeld omdat ik graag wat informatie wil. Ik ben nog nooit zo onbeschoft en slecht ter woord gestaan als bij hen. En dat is niet de eerste keer. Ze denken alleen maar zakelijk en commercieel maar zo wekken ze alleen maar de indruk dat ze inderdaad niet aan de rug van onze paarden denken maar alleen aan hun eigen portomonee.
Het is dat ik een hulsebos ook particulier kan vinden en dan kan laten aanpassen etc. door mn eigen zadelmaker maar voor mij NOOIT een rechtstreeks hulsebos zadel want ik wil wel dat er serieus over de rug en een eventueel zadel voor mijn paard gesproken wordt en niet dat je paard een nummertje is dat even een zadeltje nodig is!!!!!
Bah wat een mensen daar zeg!!
En weer werd ik 10 minuten in de wacht gezet door zn zakelijke secretaresse. Sorry hoor maar het gaat hier niet even om een kast ofzo dat je besteld maar wel om een zadel voor een paard!
philipoom schreef:Dat snap ik niet want wij hebben verleden jaar eerst een mailtje gestuurd over de rugproblemen van ons paard en daarna telefonisch kontakt en wij werden super geholpen
#Ymke# schreef:philipoom schreef:Dat snap ik niet want wij hebben verleden jaar eerst een mailtje gestuurd over de rugproblemen van ons paard en daarna telefonisch kontakt en wij werden super geholpen
kwamen die rugproblemen door hun zadel of ben je van plan een zadel bij hun te kopen door die rugproblemen?
philipoom schreef:
De rugproblemen had ie al en toen wilde wij een hulseboszadel dus eerst over de rugproblemen gehad en gevraagd wat zij er mee konden en dat hebben ze prima opgelost.