Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cassidy schreef:Singel je niet te strak aan? En zweet kun je ook wegspoelen, gewoon regelmatig de slang erop na het rijden...
Ik mis overigens in je lijstje de gewone leren singel...en die gevoeligheid, hoe uit zich dat? Krijgt ze plekjes? Bultjes? Wondjes? Hoe singel je aan, hoe ver naar voren ligt je singel? Haal je weleens het been naar voren na het aansingelen om te voorkomen dat er huid dubbel zit op die plek?
sparretje schreef:Poeh, dat is idd een fors bedrag voor een singel!
Gezien de vele singels die we al geprobeerd hebben ga ik deze niet direct aanschaffen, laat haar eerst nog eens helemaal nakijken, maar ik hou het in m'n achterhoofdBedankt voor de tip!
Bitch schreef:Als je alle singels al hebt geprobeerd, zou je dan de oorzaak niet eens ergens anders gaan zoeken?
( ws een dooddoener hier op harnachement maar;) past je zadel wel goed? Gezien het feit dat er geen wondjes o.i.d. zitten ?
ineke_ schreef:
Is te koop bij Horsemopolitan, misschien een idee ?
Hij is enorm duur maar mij lijkt het wel wat, ik houd het alleen wel bij mijn thorowgood singel.
http://www2.horsemopolitan.com/shopv2/p ... cts_id=131
link naar de website...
SemiR_4_LiFe schreef:hoelang ben je al bezig om te trainen met iets op haar buik te doen?
BigSmile schreef:Misschien denken aan een gevormde singel. Ik heb er een van Prestige, leren singel, helemaal gemaakt zodat de benen bij de hak vrijliggen enz. Wat voor singel gebruik je nu? xx