Ik ben benieuwd naar jullie voorkeur betreffende de verschillende merken in ruitersportartikelen en kleding. Ben voornamelijk geinteresseerd in merken die ik zelf nog niet in de winkel heb, dit zijn de merken die ik lever of kan leveren:
BR, HH, eurostar en eskadron zijn voor mij de favorieten Rest is niet te betalen voor mij, dus geen ervaring Heb trouwens wel een stubbenzadel en die is helemaal oké [Edit] Met rest bedoel ik de passier en dobert enzo Andere goedkopere merken gaan wel...
Voor een zadel: JC en Euroriding Voor hoofdstellen: Kieffer, Passier, Dobert, Knightrider (van S&K) Voor paardenspullen (dekjes, beschermers ed): Eskadron, Kentaur, HH en BR Kleding: Pikeur, Eurostar, PK.
Mountain Horse vind ik een geweldig merk. Dat mag eigenlijk niet ontbreken.
Verder vind ik PolyPads erg fijn. Daar hoef je nog niet eens een hele collectie in alle mogelijke kleuren van te hebben: de ruitersportzaak waar ik de mijne heb gekocht, levert op bestelling de gewenste vorm, dikte en kleur (bestelt ze op die manier in Engeland). Ze hebben een aantal voorbeeldexemplaren in de winkel liggen (verschillende vormen en diktes).