Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tyra_Tyra schreef:omdat ik zelf ook op zoek ben naar een goed dressuurzadel, en topruiters meestal de goede merken en kwaliteit wel weten te vinden. Bedankt voor de reacties!
Bitch schreef:Tyra_Tyra schreef:omdat ik zelf ook op zoek ben naar een goed dressuurzadel, en topruiters meestal de goede merken en kwaliteit wel weten te vinden. Bedankt voor de reacties!
Typisch Nederlandse reactie, haha, maar waarom ga je niet naar iets op zoek wat bij je paard past?
harnessmaker schreef:Bitch schreef:
Typisch Nederlandse reactie, haha, maar waarom ga je niet naar iets op zoek wat bij je paard past?
sluit ik me bij aan, dus:
Als je mij nou een F1 auto geeft ga ik ook miljoenen per jaar verdienen........
dierfysio schreef:Dus misschien Hans eens bellen/mailen? Hij is een zeer kundige vakman, met up-to-date kennis van zadels en alles wat daarbij hoort. En ook nog eens erg aardig!
succes!
Tyra_Tyra schreef:Ik word een beetje verkeerd begrepen hier geloof ik..
Topruiters gebruiken kwaliteit, daar gaat het mij om..ikzelf ben op zoek naar een kwaliteit zadel wat goed op mijn paard past en waar ik goed op kan zitten...dat is het belangrijkste..
Het enige dat ik nu ga doen is mij even verdiepen in de KN zadels. Mocht ik het dan nog niets vinden dan kijk ik verder, het is echt niet zo dat k nou perse hetzelfde zadel als Laurens van Lieren wil..maar bedankt voor alle reacties..
Maya schreef:Kom op mensen, jullie nemen nu van alles ten onrechte aan en overdrijven is ook een vak he?
TS vraagt gewoon met welk merk Laurens van Lieren rijdt, lijkt me een volstrekt normale vraag. Om dan maar gelijk aan te nemen dat ze vervolgens alleen een zadel koopt en gelijk hoge resultaten verwacht is nogal overdreven. Ze zal heus wel kijken naar wat er zoal past, en het is haar goed recht om ook te kijken naar merken zadels van beroemde ruiters, of die ook bij haar en haar paard passen.
En als zij persé wilt weten waar Laurens mee rijdt, best, dan weet ze dat. En als zij geen interesse in heeft in waar Edward Gal mee rijdt, dan is dat volledig haar keuze.
Tozalin schreef:ik heb wel eens met een KN gereden maar ik vind ze vreselijk hard zitten.
verder de zit is wel lekker je hebt veel vrijheid .
larixfire schreef:Ik heb nu een leen kn Symphony van mijn vriendin totdat ik een ander zadel koop maar ik zag op de site van best fit dat ze ook een symphony plus hebben met zachtere zitting en bredere boom. Hebben ze die alleen bij hun te koop of ook nog bij andere zaken????