Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IkbenLeen schreef:De peesjes heb ik nog nooit in wasmachine gedaan; die doe ik 1 x in de zoveel tijd gewoon met Cif en een borstel af dus of dit kan? dat weet ik niet!
integra123 schreef:IkbenLeen schreef:De peesjes heb ik nog nooit in wasmachine gedaan; die doe ik 1 x in de zoveel tijd gewoon met Cif en een borstel af dus of dit kan? dat weet ik niet!
Ja hoor, dat kan. Ik doe ze gewoon in de wasmachine en ze komen er weer als nieuw uit. Mijn singel en dekjes gaan ook gewoon in de wasmachine, alles op 40 graden. Nog nooit problemen mee gehad.
treasure27 schreef:Ik heb peeskappen met bont kan je die ook gewoon in de wasmachine doen of krimpt t dan?
integra123 schreef:treasure27 schreef:Ik heb peeskappen met bont kan je die ook gewoon in de wasmachine doen of krimpt t dan?
Dat zou ik niet weten, die van mij hebben geen bont, maar ik denk niet dat ze gaan krimpen.
Mocca schreef:Shabrakjes gaan in de wasmachine, peesjes worden afgespoeld en zo nodig afgeborsteld. Singel wordt ook schoongemaakt in een emmer, beetje borstelen en weer schoon.
Rianneke schreef:precies mijn idee! mag zoiezo van me moeder me singel echt niet in de wasmachine wassen... is veel te bang dat die stukken ijzer der wasmachine kapot maken