Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik vrees dat als ik elastiek ga gebruiken erbij, dat ik dan zo aan de andere kant eraf glij met mijn zadel
) hebben geen positieve ervaringen met singels met stiek 
geen leuk gezicht ... met moeite kon ze zich toch een beetje omhooghijsen ondertussen crosste de ijslander met haar al richting maisplak, maar ze kon haar dus nog op tijd stilzetten ...
maar dus geen fijn idee/ gevoel dat je zo in evenwicht moet blijven zitten omdat je er anders langshangt ...
(heb nu een gewone neopreen)

( beetje krom geschreven, maar je snpat de clou)

Maar ik denk dat als de singel voor Novia al te lang is hij Jordy ook niet gaat passen, Jordy moet een singel(tje) van 45 of 50 cm hebben
Supertje schreef:Kiara, bedankt, heel aardig van jeMaar ik denk dat als de singel voor Novia al te lang is hij Jordy ook niet gaat passen, Jordy moet een singel(tje) van 45 of 50 cm hebben
(hij is 'een stukje' langer dan 50 cm)
ellepel schreef:even heel ander vraagje:
wat voor lengte singel hebben jullie?
wij hebben er een moeten bestellen,1m30 was namelijk echt veeeeeeeeel te kort,dus moet er waarschijnlijk een 1m50 komen
da's wel HEEL lang ... meeste tinkers die ik beleerd heb pasten toch een singel van 1.10 soms 1.20 m toch wel makkelijk
Dressuursingel meestal zo'n 60 cm en dan over t algemeen ook nog voldoende gaatjes over