Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Renske_fjord schreef:ik heb gisteren van die klitteband banden met reflecterende strip bij de Hema gekocht. die kan ik om de benen doen. verder wilde ik even van die kleine lampjes kopen en heb ik zelf een hesje aan. Leek me wel genoeg.
Citaat:Bij het rijden in het donker of schemer dient de ruiter de wettelijk verplichte verlichting te voeren, volgens artikel 36 reglement 'verkeersregels en verkeerstekens' (RVV), 1990. De ruiter moet rood licht naar achteren stralen en wit of geel licht naar voren.
Karin schreef:Renske_fjord schreef:ik heb gisteren van die klitteband banden met reflecterende strip bij de Hema gekocht. die kan ik om de benen doen. verder wilde ik even van die kleine lampjes kopen en heb ik zelf een hesje aan. Leek me wel genoeg.
Zo heb ik vorig jaar ook gereden (maar dan alles met LED-jes), maar het schijnt dat je verplicht bent om verlichting te voeren die wit of geel naar voren uitstraalt en rood naar achteren. Nu heb ik er dus een ruiterlampje bij.
Renske_fjord schreef:Ja idd, ik wilde van die kleine lampjes in rood en wit kopen. Die op batterijen werken. de witte aan de voorkant van mn jas en een rode aan de achterkant van mn jas. zou dat genoeg zijn?
nodenka schreef:Hesje, lampje op hoofdstel, reflecterende band om nek, om alle benen ook reflectoren, van voren 2 lampjes, om mijn benen en armen rode lampjes en op zijn benen 2 lampjes, wij zijn net een kerstboom (helemaal geweldig).
Renske_fjord schreef:nodenka schreef:Hesje, lampje op hoofdstel, reflecterende band om nek, om alle benen ook reflectoren, van voren 2 lampjes, om mijn benen en armen rode lampjes en op zijn benen 2 lampjes, wij zijn net een kerstboom (helemaal geweldig).
haha dat moet er geweldig uitzien!val je wel op! heb je geen foto?
Jaffel schreef:Tip: bij de Action verkopen ze de ledbandjes en de lampje(rood/wit). € 2,- per 2 verpakt.