Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
De Euroriding zadels zijn degelijk en hebben een goede pasvorm. Ik heb zelf onlangs een Anatomica gekocht, dit is de nieuwe Luxor maar hij is niet meer van Euroriding. Het is echt een heerlijk zadel, ligt perfect op mijn paard en zit enorm fijn! Het Drunens Ruiterhuis heeft alle modellen van Euroriding op voorraad en dus ook de nieuwe Anatomica, als je hen laat komen dan kom je er vast wel uit
…. Ik heb geen idee of ze zo ver willen komen... Misschien even bellen en wellicht kunnen winkels/zadelmakers onderling wat regelen?
Het zit lekker en het blijft mooi. Delphi2 schreef:Drunens Ruiterhuis rijdt door heel NL.
Kost je dan wel voorrijkosten maar dan heb je ook wat 
ElanII schreef:Dat de Anatomica eigenlijk de oude Luxor is, is dus niet waar. Het is een nieuw merk en komt ook van een andere fabrikant.
Als je beide modellen bekijkt zie je natuurlijk ook wel dat ze ontzettend op elkaar lijken. De site waar je het over hebt is overigens www.anatomica.nl . En, heb jij het zadel uiteindelijk gekocht? 

MarchaL schreef:Klopt, de Anatomica is inderdaad een nieuw model zadel van een andere fabrikant. Volgens het Drunens Ruiterhuis is hij echter wel te vergelijken met de Luxor alleen dan hier en daar wat verbeterdAls je beide modellen bekijkt zie je natuurlijk ook wel dat ze ontzettend op elkaar lijken. De site waar je het over hebt is overigens www.anatomica.nl . En, heb jij het zadel uiteindelijk gekocht?
Tot nu toe bevalt het zadel prima, past perfect en heeft lekkere diepe zit.