HH dekens

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

elasthiekj

HH dekens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-06 22:58

Mijn pony heeft een nieuwe deken nodig en aangezien ik het zelf moet betalen heb ik liever een goede maar wel in een wat beschaafdere prijs zegmaar.

Heb er nou 1 van HH horse op het oog die aan al m'n eisen voldoet, (outdoor deken thor, 50 euro) maar HH is nou niet bepaald een echt goed merk. Dus ik vroeg mij af wie of ervaring heeft met deze deken of meer verstand heeft van het merk en mij dus kan aan of af raden deze deken te kopen.

Scheen iets in de bit te hebben gestaan waar ze kwa deken niet slecht uitkwamen? Verward

MISTRAL94

Re: HH dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 23:41

HH is kwalitatief de laatste jaren flink verbeterd hoor Knipoog
staldekens vind ik een super pasvorm hebben, de outdoor deken die ik heb gehad bleef niet goed liggen maar het is niet gezegd dat daarom alle dekens zo zijn! Ik denk dat je het gewoon moet proberen om een oordeel te kunnen hebben hierover Knipoog

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 23:47

Ik zit te denken om de teddyfleece deken van HH te kopen. Zo op de foto lijkt die heel mooi. En van horen zeggen hebben ze inderdaad meestal een mooie pasvorm.

elasthiekj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-06 23:58

heb ff n heeeeeeele zoektoch ondernomen en kom eigenlijk alleen maar op deze deken uit.. En bedacht me ineens dat ik zelf ook een deken van HH heb Tong uitsteken Hele goede maar die was dan ook wel even het dubbele van de prijs.. maargoed ik gaat het toch maar doen, na een heel topic vol met goede reacties te hebbe gezien Haha! Aleen wel jmmr dat de kleur die ik het mooiste vind dan weet niet de goede maat is.. Bloos

Intervarno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 00:01

Ik vind Harry's Horse inderdaad kwalitatief erg vooruit gegaan! Ik heb eer ook dekens van en ze blijven gewoon goed en hebben een prima pasvorm Knipoog

@MysticTinker: Ik heb ook de Teddyfleece en ik vind het echt een ontzettend fijne deken! Hij is heel lekker warm en heeft een goede pasvorm Knipoog

Tesjke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 11:27

ik heb ook pas de outdoor deken thor, 50 euro gekocht en ben zeer tevreden. en harry's horse is verbeter in de dekens.

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 12:09

Heb er ook 2. Blijven wel goed liggen, maar ik vond de pasvorm bij mijn paard niet zo mooi.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 12:25

ik heb een HH highliner,ik vind dat ze een goede kwaliteit prijs verhouding hebben.
ik zit zelf ook te denken om een teddy fleece deken aan te schaffen,gebruiken jullie die als onderdeken?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 12:30

Ik heb pas de teddyfleece deken binnengekregen, echt een heel fijn ding! Érg warm, met dit weer zelfs een beetje té warm voor Mystic. De pasvorm vind ik heel goed. Mystic heeft verder geen deken op, ik leg hem alleen even op na het rijden als hij erg nat is.

birken187

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 12:32

Volgens mij zijn de dekens van Harry's Horse ook goed. En niet zo duur.

Intervarno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 18:09

@ Snoevie: Je kunt de fleece dekens prima als onderdeken gebruiken hoor! Ja Dat doe ik ook regelmatig, als het net te warm is voor een 330 grams, en net te koud voor een katoenen deken. Dan leg ik vaak de teddy fleece onder de katoenen deken Ja

_Merato_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 18:15

De HH highliner ligt als enige deken goed op Yetse (=fries).
Maar bij Wilfried niet! Die heeft altijd een canvas deken op.
Zo slecht is HH nou ook weer niet, hoor!

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 18:16

Intervarno schreef:
@ Snoevie: Je kunt de fleece dekens prima als onderdeken gebruiken hoor! Ja Dat doe ik ook regelmatig, als het net te warm is voor een 330 grams, en net te koud voor een katoenen deken. Dan leg ik vaak de teddy fleece onder de katoenen deken Ja

oke bedankt!
ik denk dat ik ook zo'n teddy fleece ga bestellen.

is een 200 grs deken trouwens nu nog genoeg of al te koud?

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 18:19

Het rare is dat mijn pony geen enkele harry's horse deken past Boos!

Ze zitten allemaal even raar Clown

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 18:21

Mijn paarden staan ook onder een HH, 0 grams. ben tevreden erover, de ene deken gaat nu 3 seizoenen mee, de ander 2 seizoenen. Wel heb ik ze opnieuw water afstotend gespoten na het wassen.

_MelisDayka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 18:25

Deze deken hebben wij pas gekocht voor onze nieuwe aanwinst Lachen

Afbeelding

En heb er nog geen klachten over Lachen

Intervarno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 18:32

Snoevie schreef:
Intervarno schreef:

oke bedankt!
ik denk dat ik ook zo'n teddy fleece ga bestellen.

is een 200 grs deken trouwens nu nog genoeg of al te koud?

Ligt net aan het paard Lachen Mijn pony heeft een 330 grams op, maar die is ook dit weekend geschoren Knipoog Bij ons op stal staan er in ieder geval nog genoeg met een 200 grams hoor Knipoog

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 19:27

melisranger schreef:
Deze deken hebben wij pas gekocht voor onze nieuwe aanwinst Lachen

Afbeelding

En heb er nog geen klachten over Lachen

ik heb dit deken ook !

het is een super goed deken. netjes gestikt enzo. goede pasvorm. alleen ze vallen een beetje klein vind ik. maarja dan moet je gewoon een maat groter proberen Knipoog

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 22:05

Is dat die Thor? Zijn die een beetje licht van gewicht?
Ik heb nu ook een waterdichte HH, en die ligt echt super, goede pasvorm! Maar ik vind hetm vrij zwaar. (heb last van mijn ellebogen, dus opgooien valt niet altijd mee..)
Zou wel een lichte deken willen.. Haha!

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 22:06

ik heb 200 grams en ja dat word iets zwaarder maar volgens mij als je met 0 grams heb weegt het bijna niks Tong uitsteken

elasthiekj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-06 22:11

presies die van de foto heb ik nou ook gekocht, en het is idd een fijne deken die ietwat klein uitvalt, dus voor die prijs... kan hem iedereen aanraden Knipoog

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 22:16

iSaBeLL schreef:
ik heb 200 grams en ja dat word iets zwaarder maar volgens mij als je met 0 grams heb weegt het bijna niks Tong uitsteken
Ja maar ben dan toch wel op zoek naar een 200grams... lichtgewicht..
HH thor?

elasthiekj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-06 22:29

Dabo schreef:
iSaBeLL schreef:
Ja maar ben dan toch wel op zoek naar een 200grams... lichtgewicht..
HH thor?

http://www.ruitersport.com/aanbiedingen-c-90.html

daar zijn ze in de aanbieding, heb het helemaal nagezocht voor de aanschaf van de mijne, Daar zijn ze nu het goedkoopst, maar de aanbieding duurt al een tijdje dus duimen dat je maat er nog is, en zou dus 1 maatje ruimer bestellen Knipoog

Jimster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 23:23

Ik heb ook een HH regendeken. Ik ben er zeer tevreden over. Ook over mijn HH winterdeken van 300 gram heb ik na vorig jaar geen klachten, en over de HH staldeken eigenlijk ook niet. Ik vind het fijne dekens van goede prijs kwaliteit verhoudingen!
( ze vallen idd wel iets kleiner dan normaal )

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 23:27

Ik heb ook een HH zware winterdeken, al 3 lange winters. Ik begin me af te vragen of hij ooit stuk gaat. Nagelbijten / Gniffelen