Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IceEva schreef:Als ik de BR en Eskadron naast elkaar houd zie ik dat de Eskadron smaller zijn, dan heb ik het wel over maat Cob.
erleyne schreef:IceEva schreef:Als ik de BR en Eskadron naast elkaar houd zie ik dat de Eskadron smaller zijn, dan heb ik het wel over maat Cob.
Ik heb alles in full, misschien dat de maatvoering wat verschilt.
Liedje schreef:Br is er niet in cob![]()
Ik heb allebei gehad, nu heb ikw eer br maar dat is idd puur om de prijs. De eskadron die ik had waren te klein voor mijn paard. Maar dat kan ook aan de maat liggen
Wilawander schreef:Mijn keus gaat naar de BR. Enig nadeel is dat de oudere BR's beter passen als het nieuwere model. (is te zien aan het plaatje op de beschermer) de oudere zijn breder als de nieuwe, die mijn ene paard niet goed passen.
erleyne schreef:DIe van Br vind ik juist erg smal. Ze passen niet bij veel paarden, en de elastieken zijn eigenlijk ook net te kort, naar mijn smaak.
Eskadron heb ik betere ervaringen mee, de pasvorm is veel beter, ook voor bredere benen. En de elastieken zijn tenminste lang genoeg.
urselin schreef:Mijn pony past BR niet, maat pony daarvan is te wijd en sluit niet mooi aan. De peesjes van Eskadron daarentegen sluiten wel mooi aan.