Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
germie schreef:Ik heb ze in de winkel gezien, maar het leer voelt zo zahct aan. Blijft dat wel mooi? Ik vind het een beetje aanvoelen zoals ook de zadels van KN aanvoelen. En dat leer wordt toch vrij snel lelijk.
Verder heb ik wel eens gehoord dat je alleen voor de naam betaald, dat het binnenwerk niet zo goed is. WEet iemand of dit waar is?
Verder zijn het wel mooie zadels, maar ja, ik vind de nieuwe Stubbens, Kieffers, Zaldi's, enz. ook mooi in de winkel. Bepaalde merken wil ik echter niet op mijn paard hebben. Met Anky heb ik verder geen ervarng. Dus ik kan alleen maar zeggen dat het zo op het oog mooie zadels zijn, dat het leer erg zacht aanvoelt. Maar hoe ze zitten en op het paard liggen weet ik niet.
loulou schreef:heb 1x op een anky gezeten. zat idd heerlijk zacht, maar ik vond hem te gedwongen zitten.
ik had het idee dat ik mijn been maar op 1 plaats kon houden en dat vind ik niet fijn bij het geven van bepaalde hulpen.
Megamutsj schreef:loulou schreef:heb 1x op een anky gezeten. zat idd heerlijk zacht, maar ik vond hem te gedwongen zitten.
ik had het idee dat ik mijn been maar op 1 plaats kon houden en dat vind ik niet fijn bij het geven van bepaalde hulpen.
Ik denk dat dat aan de persoon zelf ligt. Ik vind mezelf namelijk niet echt gedwongen op dat zadel. Mijn zit is wel beter erdoor geworden vind ik. Ik heb wel is op een zadel gezeten waar je echt "in" zat, en dat heb ik bij dit zadel dus niet echt. Vind ik over het algemeen wel beter!
Echt een zadel om je aan te raden, ongeacht te prijs.
Citaat:Maar jij hebt dus nog geen slijtage e.d. Marloezzke?
Citaat:heb 1x op een anky gezeten. zat idd heerlijk zacht, maar ik vond hem te gedwongen zitten.
Citaat:ik neem aan dat er ook verschillende modellen anky zadels zijn? dan zal het ook per zadel verschillen.
maar dat anky zadel waar ik op heb gereden zou ik zelf nooit kopen