Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pompompom schreef:t is volgens mij zowieso niet zo goed om altijd met peesbeschermers te rijden, daarmee verzwak je de spieren alleen maar. Ik doe alleen peesbeschermers om als ze de trailer in gaat, en met longeren soms als de bak glad is, dan wil ze nog wel eens uitglijden. maar die witte plekken zijn denk ik ook drukkingen van beschermers die te strak hebben gezeten of zo.
Erretje schreef:pompompom schreef:t is volgens mij zowieso niet zo goed om altijd met peesbeschermers te rijden, daarmee verzwak je de spieren alleen maar. Ik doe alleen peesbeschermers om als ze de trailer in gaat, en met longeren soms als de bak glad is, dan wil ze nog wel eens uitglijden. maar die witte plekken zijn denk ik ook drukkingen van beschermers die te strak hebben gezeten of zo.
Paarden hebben geen spieren in de onderbenen, alleen pezen!![]()
Maar ik gebruik ze in principe ook alleen in bovenstaande gevallen zoals jij beschrijft.
_Bolero_ schreef:Mijn paard heeft ze ook. Op de manege werden ze weleens buiten gezet met peesbeschermers van de manege. Dus ik denk dat het bij Bo is gekomen door slecht passende. Ik baal er wel erg van!