Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
india schreef:misschien een tip voor de aangifte:
als je zadel in een afgeslote ruimte in een afgesloten kast lag kun je misschien bij je inboedelverzekering proberen te claimen!
maar dan moet het wel bij je eigen huis zijn en anders moet degene waar de stal van is het proberen op zijn of haar verzekering,
ik kwam daar 3 jaar geleden te laat achter en mijn zadel van 2 weken oud was ook weg!
mariska1989 schreef:Erg fijn deze tips, misschien bij een sticky plaatsen ofzo? het is erg nuttige informatie.
Ook namens mij bedankt,
Succes TS, is er al nieuws ? (dader gevonde oid?)
superojan schreef:oo das balen zeg wat stom dat ze de rest hebben laten liggen en wat een enge gedachte dat het waarschijnlijk iemand is die je kent..
Monday schreef:india schreef:misschien een tip voor de aangifte:
als je zadel in een afgeslote ruimte in een afgesloten kast lag kun je misschien bij je inboedelverzekering proberen te claimen!
maar dan moet het wel bij je eigen huis zijn en anders moet degene waar de stal van is het proberen op zijn of haar verzekering,
ik kwam daar 3 jaar geleden te laat achter en mijn zadel van 2 weken oud was ook weg!
Ik heb net een nieuw zadel en mijn verzekeringsagent gebeld of het zadel kon worden aangetekend op inboedelverzekering met daarbij het adres waar ie ligt (afgesloten kast etc. etc.) Nou no way dat het onder je inboedelverzekering valt. Ik heb ervoor gekozen om het maar bij Hippozorg bij mijn paard mee te verzekeren, kost weer een paar euro's maar ja...