Aangezien mijn rondganaaide Stang en Trens hoofdstel erg chique staat op mijn paard zoek ik een rondgenaaid trens hoofdstel met een iets bredere neusriem, weet iemand ene kwalitatief goed hoofdstel ?
Oja en weet er iemand nog een mooi hoofdstel met super brede neusriem ?
Oh, ik heb daar nog nooit van gehoord, maar wat hebben ze geweldig spullen daar! Maar het is toch een groothandel? Kun je dan online bestellen? ( ik kan geen duits )
ze verkopen het in diverse ruitersportzaken. freddy's in nieuwegein heeft het, en drunens ruiterhuis, en nog meer. vraag eens rond in je buurt! je kunt een standaard-hoofdstel kopen, maar er ook een 'zelf samenstellen', dus helemaal naar je eigen wensen. kost een paar centen, maar dan heb je ook wat
ik ben ook op zoek, maar ze kosten al snel 300 euro
klopt. Ik ben een hele tijd op zoek geweest naar een rondgenaaid hoofdstel met rondgenaaide frontriem in maat pony, ik kwam uit bij Döbert voor E 267,- of E 297,- (met aansnoerriem). Ik heb nu een rondgenaaid S&T hoofdstel van HKM dat ik als trenshoofdstel gebruik. Pagony en Imperial Riding hebben volgens mij ook rondgenaaid hoofdstellen in maat cob en full (weet het niet zeker meer).
Dit is mijn HKM hoofdstel, het extra bakstuk heb ik er wel af moeten slopen (bakstuk was net iets te dik om door de gaatjes van de frontriem te kunnen, dus het het bakstuklusje eraf geknipt).